weselne menu...

1. Data: 2004-08-05 10:06:13

Temat: weselne menu...
Od: "patsi" <a...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
pierwszy raz sie o cos pytam, ale od dluzszego czasu obcerwuje grupe im
korzystam z Waszych porad

moje pytanie jest konkretne, choc lista odpowiedzi moze byc dlugasna. pod
koniec sierpnia wychodze za maz, a przyjecie weselne odbywac sie bedzie w
domu. chcielismy zamowic troche dan a reszte zrobic sami, bo mamy duzo
"pomocnikow" kuchennych i zastanawiamy sie co mozna podac, zeby bylo troche
oryginalne, smaczne. goscie przychodza na 19, wiec mozna od razu podac im
cos cieplego, w planach byl normalny obiad, ale co mozna fajnego podac.
oczywiscie na stole bede ciagle przebywac roznego rodzaju salatki, wedliny,
sery - pan mlody serozerny, itd.ale co jeszcze takiego czego na codzien nie
zjadamy. nie chodze na bankiety, wiec nie wiem co sie podaje

moze macie jakies dobre pomysly?

pozdrawiam
patsi

1. Data: 2004-08-05 10:06:55

Temat: Re: weselne menu...
Od: "ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "patsi" <a...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

> moze macie jakies dobre pomysly?
Na dwóch ostatnich weselach, na których byłam, duże wrażenie robił
pieczony prosiak z efektami swietlnymi /wnoszony przy przygaszonym świetle/.
Efektownie też wygladały wielkie sękacze rozstawione na stołach i oczywiście
duży piętrowy tort. E.

1. Data: 2004-08-05 15:44:20

Od: Monka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej,

tez mialam swoje wesele w domu rok temu. poniewaz to bylo lato to
zamiast tradycyjnego rosoly byla zupa-krem z pieczarek z groszkiem
ptysiowym. wszystkim smakowalo. dobrze miec zupe bo zazwyczaj goscie
przychodza glodni a zupe mozna szybko podgrzac i podac, a w tym czasie
mozna podgrzac glowne danie. mielismy dwa rodzaje menu bo ja i moj maz
oraz czesc moich znajomych nie jedza miesa. dla nas byly nadziewane
kuskusem papryki, smazone tofu, samosy, brazowy ryz z cukinia, salatki
itp. moja mama dla gosci miesozernych przygotowala bodajrze schab ze
sliwkami, schab z ananasem, kurczak w panierce kokosowej i pewnie
jeszcze cos wiecej bylo ale nie pamietam, bo w ogole sie tym nie
zajmowalam. do miesa byl do wyboru ryz lub frytki. wszystko robilismy
sami wlacznie z tortem i ciastami. bylo bardzo fajnie i smacznie.

powodzenia w przygotowaniach
monika

1. Data: 2004-08-05 17:51:51

Od: "moro73" <m...@t...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monka" <m...@g...pl> napisal
<ciach>
>nadziewane kuskusem papryki, smazone tofu, samosy, brazowy ryz z cukinia
<ciach>

A przepisik(i)??

--
moni K.

1. Data: 2004-08-06 17:39:08

Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sery - pan mlody serozerny, itd.ale co jeszcze takiego czego na codzien nie
> zjadamy. nie chodze na bankiety, wiec nie wiem co sie podaje

Na Twoim miejscu "całą reżyserię" scedowałabym na "głowną kucharkę", to jest
dla Ciebie tak ważny dzień, że nie zajmuj się tym, masz byc swieża i wypoczęta
( by wytrzymać całą noc, podstawa wygodne buty):-))).
Byłam na weselach w różnych terenach kraju, każdy region ma swoje tradycje!, i
to jest super fajne, gdy zaskakuje się czymś "swoiskim" !
Jeszcze jedno wiem z autopsji, że zimne jedzonko mi nie wchodzi,
ale........"ciepłe" jak najbardziej:-) Życzę Wam wszystkiego najlepszego na
nowej drodze życia i goraco pozdrawiam.:-))) Areta

sushi
wisnie w likierze
Tani automat do chlebka
Cebula