widelki

1. Data: 2002-11-25 17:57:46

Temat: widelki
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

czy ktoras z poznanianek potrafi robic na widelkach?
dorobilam sie ostatnio widelek i probowalam robic z ksiazka przed nosem - ale
to nie to samo co zywy pokaz...

a w ogole co fajnego mozna zrobic na widelkach?

pozdr
anna weronika

1. Data: 2002-11-25 18:28:48

Temat: Re: widelki
Od: "Mira Z. (Wrocław)" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja Mama robiła kiedyś pelerynki do I komunii dla swoich wnuczek, koleżanki
robiły, też kiedyś) szale.

Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2002-11-25 19:07:11

Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sama robiłam narzuty na fotele i kanapę, poduszki, widziałam szaliki.

Do Poznania mam dość daleko (jakieś 350 km?) ale myślę, że poradzisz sobie:
po środku widełek robisz łańcuszek, ale przed każdym kolejnym oczkiem
obracasz widełki o 180o. I już. Wychodzi łańcuszek z "frędzelkami" po
bokach, taka jakby taśma. Potem łączysz te taśmy zaplatając łańcuszek z
owych "frędzelków" (zwykle po 3-4 z każdej strony, zależnie od grubości
włóczki).
Chyba mam gdzieś obrazki (jakaś gazeta?), jak będzie trzeba - poszukam i
zeskanuję.
Pozdrowienia!
- Wiesia

Użytkownik <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6...@n...onet.pl...

1. Data: 2002-11-25 20:50:10

Od: "kasiabe" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie nooooo............
jak babcie kocham - Wiesiu szukaj kochana i pokaż co to za stwór,

kasiabe(Szczecin)
(widełki se wymyśliła - cie choroba)

1. Data: 2002-11-26 01:11:17

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl wrote:
> [...]
> to nie to samo co zywy pokaz...
>
> a w ogole co fajnego mozna zrobic na widelkach?

A jak to w ogóle wygląda? Jakby co, to ja też reflektuję na zdjęcia ;)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2002-11-26 10:04:40

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> a...@o...pl wrote:
>
> A jak to w ogóle wygląda? Jakby co, to ja też reflektuję na zdjęcia ;)
> Pozdrawiam
> Julita

Ja ma książkę ze wzorami na widełki. Tam są różniaste pomysły. np. okrągłe
serwetki. Nie jest tego dużo, ale zawsze. Chyba był tam też kurs, ale tego
nie pamiętam dokładnie.
Gocha

1. Data: 2002-11-26 10:18:32

Od: Mirka Stobienia <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl wrote:
> [...]
> to nie to samo co zywy pokaz...
>
> a w ogole co fajnego mozna zrobic na widelkach?

A gdzie je Aniu kupiłaś?

Mirka - pyta jakby za dużo czasu wolnego miała
(Poznań)
GG 1830698, ICQ 147879346
--
Uwazam, ze kazda kobieta zasluguje na zone!!
(C)K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-11-26 13:30:07

Od: "Wiesia" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zeskanowałam kilka stron (4) z rysunkami dotyczącymi widełek i kilka (też
4), które dotyczą pętelek (trochę podobne, też szydełko). Kto
zainteresowany?

Wiesia

1. Data: 2002-11-26 15:16:00

Od: "kasiabe" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo piekne dzieki Wiesiu!!
kasiabe(szczecin)

1. Data: 2002-11-26 18:51:12

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> GG 1830698, ICQ 147879346
> --
> Uwazam, ze kazda kobieta zasluguje na zone!!

widelek nie mozna kupic, przynajmniej mi sie nie udalo. Mozna je samemu wygiac
z drutu. Ja mam z takiego wlasciwie preta, okraglego i gladkiego. Ow pret
wygial mi tata - mam trzy pary widelek o roznym rozstawie. przyniose je w
piatek na spotkanie.
(jak mnie oswiecisz gdzie ono bedzie!)
pozdr
anna weronika