wiek

1. Data: 2002-03-11 19:39:36

Temat: Re: wiek
Od: p...@u...gda.pl (Dawid) szukaj wiadomości tego autora

"[TURBOS]" <d...@s...pl> napisal:

>A może źle świadczy o dziewczynach?

Ze maja potrzebe bycia z kims teoretycznie dojrzalym? :-)

Dawid

ICQ: 16199503

Tuk-tuk, rzeczownik: Moment, kiedy nagle zdajesz
sobie sprawe, ze Zycie mogloby byc prostsze, gdybys
mial dosc czasu, by sie nad wszystkim dobrze zastanowic.

A.R.Melrose "Slownik Kubusia Puchatka" :)))

1. Data: 2002-03-11 19:48:07

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"[TURBOS]" <d...@s...pl> napisał w wiadomości

> A może źle świadczy o dziewczynach?

iii tam;) - dziewczyny chcą poważnych partnerów do ... rozmów... też ;)).
Dawid to świetnie opisał a ja dodam, że oczyViście w każdej grupie wiekowej
są wyjątki in plus & in minus.
Eva

1. Data: 2002-03-12 18:32:59

Od: "Sonda" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irytuja mnie liczby.......
gdzie uczucia?
nikt z was o nich nie pisze, jakby w ogole nie istnialy.....

Sonda

Użytkownik MrufkaYY <m...@a...com> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:2...@m...aol.com.
..
> Subject: Re: wiek
> From: "Kamilcia" z...@o...info
> Date: 3/8/02 10:12 AM Eastern Standard Time

Czy

1. Data: 2002-03-14 02:36:22

Od: Rafalski <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

[TURBOS] wrote:
> Nie wim ile Arek, ale ja 18 no i mi troche głupio. Podobają mi się starsz
> panie, ale ja z nimi nie kręcę...

Ja wiem ile Arek ma, bo się chwali na swojej stronce, stąd moje uśmieszki ;)

--
Rafalski

Austin: "Yeah, baby, yeah !"

1. Data: 2002-03-14 06:32:12

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

> co Wy na to, aby 19 letnia kolesiówa zadawała się z 33 letnik kolsiem?
>Czy
> to można nazawać pedofilią?

Zapewniam Cie, ze nie.
Natomiata Twoja postawe i ton wypowiedzi mozna bez ryzyka bledu nazawac,
delikatnie mowiac, znacznym przejawem braku toleracji zabarwionym agresja;

>Czy jak się nazywa takie zboczenie?

Podejrzewam 3 rzeczy:
1. jestes zadrosny
2. jestes zazdrosny
3. jestes bardzo zazdrosny

>Czy
> dziewczyny wolą mieć starszych chłopaków? Ponoc tak, ale z czego to wynika?

Ta akurat woli starszego, ma prawo i nic Ci do tego, a wynika z tego, ze
odpadasz.

1. Data: 2002-05-12 20:58:54

Od: "Apelless, czlowiek miliona nie-dzialajacych kont." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "[TURBOS] The ipsation end...." <t...@f...onet.pl
> napisał w wiadomości news:a66um4$o69$8@news.onet.pl...
> co Wy na to, aby 19 letnia kolesiówa zadawała się z 33 letnik kolsiem?
Czy to można nazawać pedofilią?

IMUO różnica wieku w związku nie powinna przekraczać 1-go pokolenia.
14 lat to już różnica pokolenia? Nawet, jeśli, to oprócz słowa "związek"
istnieje słowo "romans". A tu panują inne prawa.
(który facet po 40-ce nie marzy o 20-latce?)A propos prawa:
W Polsce w majestacie prawa można kopulować już z 16-letnią
dziewczyną. Nie ma ona prawa do prowadzenia samochodu,
ale ma prawo do robienia dzieci. Nawet(!) ze starszymi od siebie.

Apelless

Serdeczności
(i powodzenia w niłości ;))

1. Data: 2002-05-13 05:38:51

Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Apelless, czlowiek miliona nie-dzialajacych kont."
<e...@w...pl> napisał w wiadomości news:abmlq6$dpv$1@news.tpi.pl...

> [...]
> dziewczyną. Nie ma ona prawa do prowadzenia samochodu,
> ale ma prawo do robienia dzieci. Nawet(!) ze starszymi od siebie.

To kopuluj ile wlezie, zamiast zazdrościć starszym od siebie :))).
Dorrit

1. Data: 2002-05-15 20:07:40

Od: "Apelless, czlowiek miliona nie-dzialajacych kont." <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości

> To kopuluj ile wlezie, zamiast zazdrościć starszym od siebie :))).
> Dorrit

LittleDorrit? Czy Ty pisząc miałaś na myśli mnie???
czy [TURBOSA]?On sprawę całą rozopętał,
J a w nieco obcesowy sposób przypomnialem [TURBOS]'owi
iż seks z 16-latką nie jest pedofiilią w sensie prawnym w Polsce.
Choć osobiście nie tknąłbym dziecka poniżej 18 lat.

Jeśli jednak adresatem Twej zgryźliwości byłem ja, to pomylilaś się
A sformulowanie 'kopulować" często jest trafniejsze niż 'kochać się"
Merytorycznej dyskusji z Tobą nie podejmę, bo nie ma o czym.

Skąd w Tobie Czcigodna LittleDorit Tyle gniewu i złości?
Czuję do Ciebie zbyt wiele nieuzasadnionej sympatii.
Sam kiedyś przechodziłem podobny okres.
Little Dorrit, wylizuj i daj się lubić.

Wyrazy sympatii i uśmiech pojednawczy "1-)" zasyła

Apelless

p.s.
Uśmiech zawsze wraca do Ciebie.

1. Data: 2002-05-16 08:12:00

Od: <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Starszy facet wydaje się takiej młodej dziewczynie bardziej męski... Ma już
> większe doświadczenie, zarabia, trochę już przeżył, teoretycznie gwarantuje
> większe bezpieczeństwo... Pozatym przypomina jej ojca...:)

Poniekad zgadzam sie z tym stwierdzeniem, ale tylko poniekad.
Zwiazek ze starszym mezczyzna daje kobiecie to co powiedziales, ale zalezy to
przede wszystkim od kobiety ( dziewczyny ) czego ona szuka w takim zwiazku?
Pieniedzy ? Uczucia ? Bezpieczenstwa ?

Przyznam sie szczerze, ze spotykam sie z mezczyzna, ktory jest 10 lat starszy
ode mnie ! Dla mnie pieniadze w tym zwiazku nie sa najwazniejsze !!! Fakt
faktem sa potrzebne w zyciu, ale chyba wazniejsze jest uczucie,
zrozumienie, "uzupelnianie sie", wzajemne poznawanie np. dzieki mnie odkryl
inny rodzaj muzyki, ja np. zostalam zaszczepiona teatrem, koncertami, ciekawymi
ksiazkami ? JEst jeszcze wiele innych aspektow np. przytulanie, jest przy mnie
kiedy zle sie czuje, pociesza.

Jak ktos stwierdzil w tym watku, ze mlodsi sa mniej dojrzali,chyba musze sie
pod tym podpisac, poniewaz, faceci mlodsi z ktorymi sie kiedys spotykalam nie
byli zbyt dojrzali :(( Moze dlatego teraz spotykam sie ze starszym mezczyna ?

Pozdrawiam,

LP

Test Mittenecker - Thoman`a
czwartkowe czatowanie