O UWODZENIU

1. Data: 2002-03-06 17:31:26

Temat: O UWODZENIU
Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio ogladalam jakis program na Discovery o tym, jakie to kobieta
wysyla do faceta sygnaly( i vice versa), kiedy jest nim
zainteresowana. O zgrozo!!!!Jakbym widziala swoja
kolezanke!;-)))Dzisiaj obserwowalam ja na uczelni i probowalam
przeanalizowac kazdy jej ruch. Ewidentnie uwodzila facetow siedzacych
obok niej;-)))).....Okazalo sie tez, ze ja (taka niewinna) robie
dokladnie to samo! Koledzy twierdza, ze jestem uwodzicielska flirciara
i ich kokietuje. Nie wiem, co ja takiego robie:-(((. Jestem raczej
niesmiala i flirtowanie nigdy nie bylo moja mocna strona. Czy
moglibyscie dac mi jakis tytul dobrej ksiazki o mowie ciala, bo
zbaranialam.

Saanale

1. Data: 2002-03-07 10:30:37

Temat: Re: O UWODZENIU
Od: "Saranna" <S...@H...com> szukaj wiadomości tego autora

"Saanale" <S...@p...fm> wrote in message
> [...]
> obok niej;-)))).....Okazalo sie tez, ze ja (taka niewinna) robie
> dokladnie to samo! Koledzy twierdza, ze jestem uwodzicielska flirciara

Tutaj nasuwa mi sie refleksja ,kiedy to gwalciciele (czy ich obroncy)
twierdza ze ofiara ich sprowokowala.
Ciekawa jestem jak sie to ma do powyzszego tematu.

1. Data: 2002-03-07 13:39:03

Od: "poranna mgla" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Saanale"
> [...]
> dokladnie to samo! Koledzy twierdza, ze jestem uwodzicielska flirciara
> i ich kokietuje. Nie wiem, co ja takiego robie:-(((.

Co zlego widzisz w byciu Kobieta ? Nie masz powodow do zmartwien, wrecz
przeciwnie ;)

--
pozdrawiam cieplo
poranna mgla

1. Data: 2002-03-07 13:45:15

Od: "Saulo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"poranna mgla" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> Uzytkownik "Saanale"
[cut]
> Okazalo sie tez, ze ja (taka niewinna) robie
>
> Co zlego widzisz w byciu Kobieta ? Nie masz powodow do zmartwien, wrecz
> przeciwnie ;)

Do pierwszego gwaltu, bliskiego spotkania trzeciego stopnia z prymitywnym
namolem, strachu w ciemnym zaułku, nietraktowania poważnie w sytuacjach
pozaromantycznych, czy przynajmniej błędnego odczytywania przez nieciekawych
typków nic nie znaczących gestów jako zachęty .

Chyba dobrze wiedzieć, jakie się wywiera wrażenie, żeby móc je czasem
świadomie korygować i kierować na bezpieczne tory (albo "niebezpieczne",
jeśli taka wola :-)

Saulo

1. Data: 2002-03-07 13:52:53

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo"

PM:

> [...]
>
> Chyba dobrze wiedzieć, jakie się wywiera wrażenie, żeby móc je czasem
> świadomie korygować i kierować na bezpieczne tory (albo "niebezpieczne",

Potwierdza to tylko moje nieśmiałe domniemanie o prymitywiźmie w odbiorze
bodźców przez ....;) hmm... jakby to powiedzieć, żeby nikogo nie urazić..
może... "męską część widowni ;) ?
E.

1. Data: 2002-03-07 13:59:16

Od: "Enid" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Saanale napisala:

> [...]
> niesmiala i flirtowanie nigdy nie bylo moja mocna strona. Czy
> moglibyscie dac mi jakis tytul dobrej ksiazki o mowie ciala, bo

Nie musisz naprawde robic nic szczególnego. Mój kolega stwierdzil, ze nasza
wspólna kolezanka go podrywala gdyz podczas rozmowy... patrzyla mu prosto w
oczy. Wydaje mi sie, ze nie ma okreslonej grupy gestów, która ewidentnie dla
wszytskich oznacza wysylanie sygnalów: "podobasz mi sie".
Chyba nie zastanawiamy sie tak naprawde nad tym jakie gesty wykonujemy,
rzadko mamy swiadomosc, ze pewne podjete przez nas dzialania moga miec taki
a nie inny skutek. Twój naturalny, promienisty usmiech, który posylasz
kazdemu moze byc np przez kogos odczytany jako jawne zachecenie do flirtu.

...:::Samena:::...

1. Data: 2002-03-07 14:35:15

Od: p...@u...gda.pl (Dawid) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 7 Mar 2002 14:39:03 +0100, "poranna mgla"

>Co zlego widzisz w byciu Kobieta ? Nie masz powodow do zmartwien, wrecz
>przeciwnie ;)

z przeciwnego obozu (meskiego) zdecydowanie popieram wszelkie kobiece
naturalne gesty flirtowania ;-))))

pozdrowienia,

Dawid

ICQ: 16199503

1. Data: 2002-03-07 14:42:19

Od: "Saulo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dawid" <p...@u...gda.pl> wrote in message
> On Thu, 7 Mar 2002 14:39:03 +0100, "poranna mgla"

> z przeciwnego obozu (meskiego) zdecydowanie popieram wszelkie kobiece
> naturalne gesty flirtowania ;-))))

wszelkie... :-)))
tja...

saulo

1. Data: 2002-03-07 14:53:05

Od: "poranna mgla" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo"
> [...]
nieciekawych
> typków nic nie znaczących gestów jako zachęty .

Badz tak uprzejmy Saulo, nie odwracaj kota ogonem ;) i zauwaz, ze Saanale
pisze o wrazeniu, jakie wywiera na kolegow z roku, a nie 'panow spod ciemnej
gwiazdy'. Tych prawdopodobnie nawet nie zauwaza i tym samym ich nie
'prowokuje' nawet spojrzeniem, no chyba, ze oni za usprawiedliwiona
prowokacje uznaja samo przejscie atrakcyjnej dziewczyny. Imo tak pojmowana
prowokacja wynika z leku przed kobietami ;)

> Chyba dobrze wiedzieć, jakie się wywiera wrażenie, żeby móc je czasem
> świadomie korygować i kierować na bezpieczne tory (albo "niebezpieczne",
> jeśli taka wola :-)

Odczucia innych osob wynikajace z ich doswiadczen, przekonan, pogladow, a
byc moze i problemow maja byc dla nas jakims wyznacznikiem ? A jezeli to oni
sie myla, maja 'skrzywione' spojrzenie ? Czy kobieta bez zadnych uprzedzen
wobec wlasnej kobiecosci, mezczyzn, seksu, cieszaca sie z faktu, ze jest
kobieta powinna korygowac swoje naturalne zachowania pod wplywem uwag
kolezanki, ktora byla wychowywana zgodnie z zasada 'buzia w ciup, rece w
maldrzyk' ?
A co do bezpieczenstwa, to jestesmy na tyle bezpieczni, na ile sie czujemy.

--
pozdrawiam cieplo
poranna mgla

1. Data: 2002-03-07 15:21:35

Od: "Saulo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Saulo"
> nieciekawych
>
> Badz tak uprzejmy Saulo, nie odwracaj kota ogonem ;)

Nic nie odwracam.

i zauwaz, ze Saanale
> pisze o wrazeniu, jakie wywiera na kolegow z roku, a nie 'panow spod
ciemnej
> gwiazdy'.

Nie za bardzo zdaje sobie świadomie sprawe nawet z wrazenia, jakie (i jakimi
nie za bardzo uswiadomionymi (przynajmniej do tej pory) srodkami) wywiera na
tych pierwszych, a mialaby wiedziec, jakie (i jakimi nie za bardzo
uswiadomionymi srodkami) wywiera na tych drugich?
Bardzo ciekawe.;-)

> [...]
> prowokacje uznaja samo przejscie atrakcyjnej dziewczyny. Imo tak pojmowana
> prowokacja wynika z leku przed kobietami ;)

Wystarczy, ze oni ja zauwazaja.
To z czego to wynika, nie ma zadnego znaczenia, jesli chodzi o rzeczywiste
konsekwencje.
Ciekaw jestem, co powie sama Saanale o wrazeniu wywieranym na 'panów spod
ciemnej gwiazdy' (mam na mysli faktyczne skutki, a nie uswiadomione/nie
uswiadomione dzialania samej Saanale).

> [...]
oni
> sie myla, maja 'skrzywione' spojrzenie ?

I oznacza to, ze sa przez to mniej potencjalnie niebezpieczni? Tja...

> [...]
> kobieta powinna korygowac swoje naturalne zachowania pod wplywem uwag
> kolezanki, ktora byla wychowywana zgodnie z zasada 'buzia w ciup, rece w

Nic nie pisalem o "skromnej" kolezance, tylko o reakcjach mezczyzn (glownie
tych "prostszych") na jej kobiecosc. Mysle, ze warto modyfikowac nieco swoje
zachowanie stosownie do sytuacji - dla wlasnego bezpieczenstwa i komfortu
psychicznego. Nie widze wielkiej zalety w nieumiejetnosci dokonywania takich
modyfikacji.

> A co do bezpieczenstwa, to jestesmy na tyle bezpieczni, na ile sie
czujemy.

ROTFL :-))
Obys nie musiala zrewidowac swoich idealistycznych pogladów w zderzeniu z
mniej rózowa rzeczywistoscia, nad która nie bedziesz w stanie zapanowac
swoim wielkim wewnetrznym poczuciem bezpieczenstwa.

Saulo

wiek
Test Mittenecker - Thoman`a
czwartkowe czatowanie