O UWODZENIU

From: Saanale <S...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: O UWODZENIU
Date: Wed, 06 Mar 2002 18:31:26 +0100
Sender: t...@p...onet.pl@ms.sirius.com.pl

Ostatnio ogladalam jakis program na Discovery o tym, jakie to kobieta
wysyla do faceta sygnaly( i vice versa), kiedy jest nim
zainteresowana. O zgrozo!!!!Jakbym widziala swoja
kolezanke!;-)))Dzisiaj obserwowalam ja na uczelni i probowalam
przeanalizowac kazdy jej ruch. Ewidentnie uwodzila facetow siedzacych
obok niej;-)))).....Okazalo sie tez, ze ja (taka niewinna) robie
dokladnie to samo! Koledzy twierdza, ze jestem uwodzicielska flirciara
i ich kokietuje. Nie wiem, co ja takiego robie:-(((. Jestem raczej
niesmiala i flirtowanie nigdy nie bylo moja mocna strona. Czy
moglibyscie dac mi jakis tytul dobrej ksiazki o mowie ciala, bo
zbaranialam.

Saanale