wiek ciązy z wyliczen a USG

1. Data: 2005-09-21 11:08:26

Temat: wiek ciązy z wyliczen a USG
Od: "a...@v...pl" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
może ktoś wie, z czego może wynikać, że ciąża wg USG jest mniej zaawansowana
niż z wyliczeń (bazując na dacie ostatniej miesiączki).
Bazując na dacie ostatniej miesiączki jestem w 7 tygodniu ciąży, natomiast
lekarz podczas ostatniego badania USG określił ciążę (po wielkości płodu) jako
5 tygodniową. I czy to oznacza coś złego???

Dziękuję za odpowiedź
Asia

2. Data: 2005-09-21 12:35:52

Temat: Re: wiek ciązy z wyliczen a USG
Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jako
> 5 tygodniową. I czy to oznacza coś złego???

a czy masz regularne cykle, bo może być tak, że jajeczkowanie było później
niż te zakładane 14dni. Pozatym pomiar usg mógł być trochę niedokładny,
pewnie gdyby usg robił inny lekarz różnica byłaby inna. I z pewnością nic
złego to nie oznacza. Gdy pójdziesz na następne usg to pewnie tez zmieni sie
wiek ciąży. Zależy to równiez od indywidualnego tempa rozwoju płodu. U mnie
też były zawsze wahania, w 32 tyg powiedział, zę łożysko jest tak dojrzałe
jak u w ciąży 40 tyg. Ciążę donisiłam do końca, córka urodziłą sie zdrowa i
tak jest do dziś.

3. Data: 2005-09-21 13:38:15

Od: "a...@v...pl" <a...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jak u w ciąży 40 tyg. Ciążę donisiłam do końca, córka urodziłą sie zdrowa i

Dziękuję. Twoja odpowiedź mnie uspokoiła. Cykle rzeczywiście mam nieregularne.

anemia w ciąży
Lek antydpersyjny - antylekowy
niski poziom cukru rano
pszczoła - użądlenie
Pigułka powodowała depresję. Na jaką zmienić?