wielki post

1. Data: 2003-01-15 18:25:36

Temat: wielki post
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeklejam ci tekst z grupy o samochodach i dalej ide sprawdzac te
sprawdziany.

P.S. Zdecydowali, że nas na Bruck wyrzucają.

pozdr dla wszystkich
aśka

Koledzy !
Byl u mnie ksiadz po koledzie i mowil ze trzeba ostro balowac bo
niedlugo
nadejdzie jakis "wielki post" - mam pytanie: od kogo nadejdzie ten
post i
ile mega bedzie zajmowal? I skad ksiadz wie takie rzeczy? Oni tez sa
na
grupie? Pytam bo siedze na modemie i ciezko mi sie sciaga wielkie
posty

Pozdrawiam:
Tomi
R.Laguna 1.8

1. Data: 2003-01-15 19:06:58

Temat: Re: wielki post
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:b0491h$ldn$1@absinth.dialog.net.pl...
> Przeklejam ci tekst z grupy o samochodach i dalej ide sprawdzac te
> sprawdziany.

zapomnialas, ze to juz tu wczoraj wrzucilas?:)

1. Data: 2003-01-16 00:02:41

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> zapomnialas, ze to juz tu wczoraj wrzucilas?:)

Hyhy, to chyba na priva miło iść do kogoś :-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Czasami myślę, że Bóg tworząc człowieka,
przecenił nieco swoje zdolności (O. Wilde)

1. Data: 2003-01-16 06:59:46

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
> wiadomości news:b0491h$ldn$1@absinth.dialog.net.pl...
>
> zapomnialas, ze to juz tu wczoraj wrzucilas?:)

moze to na priv do kogos mialo pojsc...

Basia

1. Data: 2003-01-16 07:44:22

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapomnialas, ze to juz tu wczoraj wrzucilas?:)
===========
Daj spokoj, moze jej sie tak spodobalo, ze chce dwa
razy?

waldek
===========

1. Data: 2003-01-16 08:53:49

Od: dawnakuchnia <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cherokee gd wrote:

> Byl u mnie ksiadz po koledzie i mowil ze trzeba ostro balowac bo
> niedlugo
> nadejdzie jakis "wielki post" - mam pytanie: od kogo nadejdzie ten
> post

u mnie już nadszedł :-)
zaraz po wyjedzeniu wszystkiego co do okruszka po świętach
(jak nigdy, bo zwykle coś się marnowało)
zaczęło być coraz przestronniej w lodówce
i coraz więcej kombinowania, jak tu zrobić coś pysznego dla facetów
i żeby potem nie trzaskały drzwi od lodówki.
O balach nie wspomnę - czy są jeszcze jakieś udane bale?

ewa
wyjątkowo dobrze przygotowana do tego postu

Dawna Kuchnia _ /_
http://www.dawnakuchnia.republika.pl ('''')
~~~~

1. Data: 2003-01-16 19:29:11

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

O, no rzeczywiście, do koleżanki wysyłałam, chyba mi się outlook
sypie, albo cóś.

Wyraźnie wpisałam adres mailowy.

No przepraszam za zamieszanie.

pozdr

cherokee

autorzy tekstów o gastronomii
paszteciki francuskie z nadzieniem
moja lazania + faworki pytanie
Pyt: Gdzie we wrocku mozna kupic blache na pizze okrągła najlepiej czarna o jak najwiekszej srednicy
szukam szydla