winniczka

31. Data: 2002-12-18 22:36:46

Temat: Re: winniczka
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <a...@o...pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:

> Jagoda nie rób mi przykrości:-) Jestem jedynym z grupy pl.rec. ogrody.
> który gościł u Ciebie na Woli cztery razy.

A w tym roku nie widzieliśmy Cię ani razu (:-(

> Gościnności nie wolno nadużywać,

No nie przesadzaj (:-). Wiesz że na Woli spędzamy każdą wolną chwilę i
drzwi są zawsze ... ech , tam wcale nie ma drzwi (:-)

> ale w tym roku napewno zawitam po wizycie
> wiosennej u nas w Łodzi.
> Ze szwagrem chętnie się spotkam, może będzie wiedział coś czego Janusz nie
> wie.
Okay ! Naocznie sprawdzisz jak wygląda dmuchawa (zadymiacz) i system
podziemnego podlewania.
Pozdrówki - Jagoda

32. Data: 2002-12-18 22:38:17

Temat: Re: winniczka - ale będzie dłuuuugie!
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:

> Pozdrawiam,
> Grzesiek, rotlfując od ściany do ściany z Januszowego scenariusza

Ten scenariusz wcale nie jest taki śmieszny (:-(. Jak przyjdzie zima
stulecia (a stulecie się dopiero zaczęło), to całkiem możliwe, że Bogusław
będzie zmuszony zabawić się w Ikara ... nad winniczką.

Pozdrówki - Jagoda (:-)

33. Data: 2002-12-19 16:15:13

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Jagoda" <b...@g...pl> writes:

> Ten scenariusz wcale nie jest taki śmieszny (:-(.

Ależ jest.

> Jak przyjdzie zima stulecia (a stulecie się dopiero zaczęło), to
> całkiem możliwe, że Bogusław będzie zmuszony zabawić się w Ikara
> ... nad winniczką.

Jak przyjdzie zima stulecia, to najwyżej owinie krzewy
papierem/włókniną/czymkolwiek na jesieni i będzie spał spokojnie.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Izydor w czasie podróży
Odkrył do czego dłoń służy.

Maranta w hydroponice
niezidentyfikowana roślinka
cyprys nuktajski pendula
ANALIZA WŁOSÓW - BIOMOL ("Olivia", styczeń 2003, str.94)
w sprawie daglezji oraz WIEDZY