wioletta

1. Data: 2005-09-08 17:00:10

Temat: wioletta
Od: "wioleta" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam czy ktos moglby przez przypadek wyjasnic mi jak sie mozna dostac
do stron" pattern.meilaodiy.com? usiluje sie tam dostac ale nic nie wychodzi
dostaje ciagle komunikat ze znalezienie tej strony jest nie mozliwe???? o co
chodzi?

2. Data: 2005-09-08 17:36:46

Temat: Re: wioletta
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wychodzi
> dostaje ciagle komunikat ze znalezienie tej strony jest nie mozliwe???? o
Forum zmienilo adres :
http://www.xinyueszx.com/bbs/

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata(Bialystok/Strasbourg)
************************************
http://glinki.com/?l=r8nhsk Damy1
http://glinki.com/?l=s6e3ry Damy2
http://glinki.com/?l=p22z2h Damy3
http://glinki.com/?l=7jdduf Szydełko/Druty
http://glinki.com/?l=upibzr Jan Paweł II

3. Data: 2005-09-08 18:39:09

Od: "Anna West" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pusia <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> http://glinki.com/?l=upibzr Jan Paweł II
>

> Też dzisiaj usiłowałam znaleźc tam coś (szukałam swetra z rękawami w
ananasy) i nic mi sie nie otwierało. Szukałam przez archiwum, a teraz to
kompletnie nie wiem jak znowu to odszukać :( Czy wystarczy w adresie zamiast
meilod.. wpisac xinyueszx?

4. Data: 2005-09-08 18:41:48

Od: "Anna West" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna West <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
zamiast
> meilod.. wpisac xinyueszx?
>

> Myślę oczywiście o interesującym mnie adresie odnalezionym w archiwum.

Pozdr., Ania

5. Data: 2005-09-08 18:49:14

Od: Iwa <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 08 Sep 2005 20:41:48 +0200, Anna West
<a...@g...pl> napisał:

> zamiast

> Pozdr., Ania

Poczytaj tu http://glinki.com/?l=4zfaxt
jest tam opisane jak ze starych linków odzyskiwać schematy

--
Pozdrawiam Iwa

6. Data: 2005-09-09 07:07:33

Od: "Anna West" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwa <i...@o...pl> napisał(a):

> Poczytaj tu http://glinki.com/?l=4zfaxt
> jest tam opisane jak ze starych linków odzyskiwać schematy

Dzięki, dzięki, dzięki!!!!

[szycie we Wrocku] Sztruks i różne rzeczy z nimi związane (dłużyzna)
xxx - galeria poduszek
wzory XXX
XXX
(szydelko) bluzeczka pomoc