wiosna, wiosna

1. Data: 2006-03-21 12:19:48

Temat: wiosna, wiosna
Od: "TMK" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prognoza pogody na Onecia mówi , że w weekend w Krakowie +19 ,słownie PLUS.
A wiosnę już widzę na moich niedobitkach kwiatków doniczkowych.Przestały
usychać i wypuszczają nowe listki, już nie malutkie i zdychające tylko
ładne.
TMK

2. Data: 2006-03-21 14:17:12

Temat: Re: wiosna, wiosna
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A wiosnę już widzę na moich niedobitkach kwiatków doniczkowych.Przestały
> usychać i wypuszczają nowe listki, już   nie malutkie i zdychające tylko

Pewnie między 1 a 9 był przecinek :(
Pozdrawiam, Krystyna

3. Data: 2006-03-25 18:33:14

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

A na winogronowym forum opisano takie zdarzenie:

"Idzie wiosna, idzie, jest już blisko.
Parę dni temu, w ogrodniczym, sprzedawca opowiadał mi o działkowiczu -
desperacie który powiedział że ma to w d.... i idzie kopać grządki....

..... wcześniej kupił KILOF"

Pozdrawiam ;-)
Janusz

4. Data: 2006-03-26 12:58:08

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TMK"

> [...]
> A wiosnę już widzę na moich niedobitkach kwiatków doniczkowych.Przestały
> usychać i wypuszczają nowe listki, już nie malutkie i zdychające tylko

na wierzbie piekne kotki widzę, dziś karmnik i okoliczne drzewa zaroiły się
od ptactwa..zięby, dzwońce, kosy, kawki, sikorki, czyże, dzięcioły. A
wczoraj widziałam bociana w locie...:-)))

--
ewa

Ropuchy wszystkich krajów łączcie się
Pomysł na sciezki poszukiwany