wirus

1. Data: 2003-04-21 11:21:42

Temat: wirus
Od: "Marcin" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam kogos kto się ogłaszał że wie kto otrzymał pocztą wirusa w dodatku
wie jak go usunąć. Ja chyba otrzymalam tegowirusa i teraz nie mogę otworzyć
rzadnego załącznika . Mam komunikat że outlok usunął dostęp do
niebezpiecznych załączników. I nie wiem co dalej z tym zrobić. Bardzo proszę
o pomoc. Z góry dzięki.
ewa k.

1. Data: 2003-04-21 17:38:55

Temat: Re: wirus
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rzadnego załącznika . Mam komunikat że outlok usunął dostęp do
> niebezpiecznych załączników. I nie wiem co dalej z tym zrobić. Bardzo

Narzędzia -> Opcje -> Zabezpieczenia - tam jest , nie zezwalaj na otwieranie
załaczników czy jakoś tak - trzeba to odfajkować.
A jeżeki masz podejrzanego maila z wirusem, to od razu do usuniętych takiego
maila.

kayra

poczytajcie sobie
nie zdazylam