wirusowe zapalenie watroby B

1. Data: 2002-10-08 16:26:14

Temat: wirusowe zapalenie watroby B
Od: "Dan" <d...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.Jestem 8-my miesiac po zlamaniu obu kosci podudzia.Nosze jeszcze
zespol srubowy (6 srub na zewnatrz polaczonych blacha).Za
miesiac beda mi to zdejmowac.Chirurg prowadzacy mowi, ze mam zrost,ale kosc
promieniowa nie do konca sie przeksztalcila i dlatego jeszcze ten miesiac.
Teraz pytanie-czy w tej sytuacji moge sie zaszczepic przeciw WZW+B
(wirusowe zapalenie watroby B) bez szkody dla dalszego dobrzenia
kosci? --
Zbyszek Rysnik(dan@rene,com.pl)

2. Data: 2002-10-08 23:20:54

Temat: Re: wirusowe zapalenie watroby B
Od: "Dan" <d...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz prosze o wyjasnienie powyzszego.
Z gory dziekuje.
Z.R.

do Xmas - a myslalem ze lekiem na klocie
Ziola mlekopedne
Lek na stwardnienie rozsiane
bola mnie jadra... w dziwny sposob
Stent