witam - dłuuugie :)

następny post »
From: "misiczka" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: witam - dłuuugie :)
Date: Fri, 15 Nov 2002 22:51:14 +0100
Sender: m...@p...onet.pl@dial40.wroclaw.dialog.net.pl

Obserwuję od jakiegoś czasu walki toczące się na tej grupie i w związku z
tym, z lekką obawą się odzywam ;-)
Od jutra przechodzę na dietę.
Zapisałam się do Klubu Grubasów :-) prowadzonego pod patronatem gazety
Superlinia
Za 140 zł dostałam karnet w cenie którego jest:
- comiesięczna konsultacja lekarska (jeśli ktoś potrzebuje częściej - nie ma
problemu)
- 2 razy w tygodniu po godzinie gimnastyki
- raz w tygodniu basen
- 40 minut solarium
- 3 razy w miesiącu sauna.

Konsultacja z panią doktor trwała ponad godzinę - był to bardzo szczegółowy
wywiad lekarsko-dietetyczny ;-)
Musiałam się wyspowiadać ze wszystkich "grzechów" i zostałam zmierzona i
zważona oraz zrobiono mi pomiar zawartości tłuszczu w organizmie.

Zalecenia "dietetyczne" to moim zdaniem pomieszanie diety MM z "pięcioma
przemianami".
Ogólne założenia diety ( zaznaczam, że dostosowane do mojego konkretnego
przypadku) poniżej:
- żadnych konserwantów, barwników, glutaminianu, słodzików (wędliny,
jogurty, cała przetworzona żywność, przyprawy, kostki bulionowe, maggi itp.)
- nie wolno mleka
- nie wolno słodziku
-nie wolno pszenicy (kasza manna, kus-kus, chleb pszenny, makaron pszenny,
bułki)
-nie wolno mrożonek, żywności przygotowywanej przemysłowo
- nie smażyć
- nie łączyć w jednym posiłku białka zwierzęcego (jaja, mleko sery, ryba,
mięso) ze skrobią (pieczywo, ziemniaki, fasola, makaron, kasza)
- zabronione (póki co) ziemniaki, pomidory, papryka, bakłażany (czyli
psiankowate)
- owoce (póki co prawie że zabronione)
- pieczywo pod każdą postacią (póki co zabronione)

śniadanie między 7-9, obiad 4 godziny później, kolacja 5-6 godzin później,
najpóźniej o 19-tej

co należy jeść
warzywa : sezonowe, polskie, bez w/w
zboża, (bez pszenicy)
ryż
strączkowe
ryby do 3 razy w tygodniu
mięso do 3 razy w tygodniu
jaja do 8 sztuk w tygodniu
oleje, przyprawy (naturalne), grzyby, mięso, orzechy, pestki (nie więcej niż
2 łyżki na dobę)

Niniejszym przyłączam się do grona odchudzających się :-))
Trzymajcie za mnie kciuki

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Kto chce, szuka sposobów, kto nie chce, szuka powodów...
http://www.misiczka.republika.pl