witam po przerwie :)

1. Data: 2003-01-06 08:47:07

Temat: witam po przerwie :)
Od: "kroowka" <o...@r...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

cześć kochane :)
wracam po świąteczno-noworocznej przerwie i spieszę podziekować wszystkim za
piękne życzenia :)) ja Wam wszystkim jeszcze raz życzę pięknego robótkowego
roku i spełnienia wszystkich starych i nowych marzeń :)
ufff, zciągnęłam ponad 400 nwych wiadomości, nie wiem kiedy je nadrobię :))
Pochwalę się jeszcze świątecznym dorobkiem :) dokończyła serwetkę świąteczną
na czas i przeleżała całe Święta na stole :)) wywołała oczywiście zamówienia
od rodzinki na jakieś specjalne dla nich :)
i wyprodukowałam sobie czapkę, która na zachodzi mi się nie zdążyła przydać,
ale jak wróciłam tu na wschód, to jest jak znalazł :)
Pozdrawiam śnieżnie i mroźnie

--
* o * Olcia
* ,/\,

1. Data: 2003-01-07 11:57:21

Temat: Re: witam po przerwie :)
Od: Paulusik <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

kochana to swietnie!!! buziaki, trzymaj się CIAOO

Moze ktos ma ciekawy wzor xxx na tygrysa ?
A tu już byłyście?
problem z Lady in red
nowy adres
Poszukuję!!!