witam serdecznie:-)))

1. Data: 2004-05-01 13:17:54

Temat: witam serdecznie:-)))
Od: tiTLa <t...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam wszystkich serdecznie:-))) do tej pory bylam tylko czytaczem a dzisiaj
wreszcie postanowilam sie przywitac.... i tak przy okazji sie pochwale: 16 dni - 5,5
kg mniej. trzymajcie kciuki! przede mna jeszcze miesiac (...z kawalkiem).
pozdravki - tiTLa
--
Joanna Ku?mierska
gg: 1373881

2. Data: 2004-05-02 14:13:52

Temat: Re: witam serdecznie:-)))
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Ja też do tej pory tylko czytałam grupę regularnie.
Pochwal się w jaki sposób osiągnełaś taki świetny efekt.
Ania

3. Data: 2004-05-02 15:06:10

Od: tiTLa <t...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania" <a...@p...onet.pl> wrote in news:c72vn2$jp6$1@213.17.233.6:

> Witaj
> Ja tez do tej pory tylko czytalam grupe regularnie.
> Pochwal sie w jaki sposób osiągnelaś taki świetny efekt.
> Ania

regularne posilki ustalone przez dietetyczke. ale bez przesady - nie sa to jakies
megamale ilosci czy bez smaku tylko calkiem normalne jedzonko... oprocz tego
warzywa i owoce, specjalna mieszanka ziolowa jedzona zamiast kolacji i czasem
sniadanka, no i oczywiscie koniec z browarkami... moze nie calkiem ale w bardzo
ograniczonej ilosci i to w sumie wszystko. dzisiaj rano weszlam na wage i
zobaczylam 6 kilo mniej. najfajniejsze w tej diecie jest to, ze wszystko mozna
sobie zaplanowac. mozna dokladnie ustalic date kiedy bedzie wazylo sie iles tam
kilogramow:-))) nie wiem czy to zawsze dziala - na mnie tak i bardzo sie ciesze...
a nawet sadelko ucieka mi szybciej niz myslalam...

pozdrawiam serdecznie - tiTLa
--
Joanna Ku?mierska
gg: 1373881