witaminy ze sklepu z odzywkami

1. Data: 2004-02-28 09:50:48

Temat: witaminy ze sklepu z odzywkami
Od: "meteo" <n...@h...uk> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio odwiedzilem jeden ze sklepow oferujacych odzywki dla kulturystow i
przy okazji znalazlem preparat o nazwie "Witamin A - Z" zawierajacy chyba
kompletny zestaw witamin (bez zadnych dodatkowych suplementow, same
witaminy) za jedyne 25zl. Na opakowaniu wycztylaem, ze 2 tabl. pokrywaja
dzienne zapotrzebowanie (byla podana dokladna ilosc kazdej z witamin).
Tabletek bylo z 60. No i teraz mam pytanie - to chyba jakos tak taniutko
nie? Bo wydaje mi sie, ze w aptece kupilbym takie cos za 2-3 krotnie wyzsza
cene. A moze sie myle? Pytanie tylko czy jakosc takich preparatow (kupionych
w sklepie dla kulturystow) jest na prawde dobra? Co sadzicie?

Pozdr!

2. Data: 2004-02-29 20:29:17

Temat: Re: witaminy ze sklepu z odzywkami
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tabletek bylo z 60. to chyba jakos tak taniutko
> nie? Bo wydaje mi sie, ze w aptece kupilbym takie cos za 2-3 krotnie

mylisz się, to wcale nie jest taniej niż w aptece. witaminy starczające na
miesiac (rozumiem, że ten środek łyka się po 2 tbl na dobe) kupisz już za
niecałe 10zł, często z dodatkiem minerałów.

Naprawa elektrycznej szczoteczki do zębów
dobry dermatolog - Poznan
Jak odwlec angine
Ortodysk
Reklama kłamie-leki