wlew Enema a wrzodzejace zapalenie jelita grubego

1. Data: 2005-05-18 17:32:23

Temat: wlew Enema a wrzodzejace zapalenie jelita grubego
Od: "qwe" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !
Choruje na wrzodzejace zapalanie jelita grubego i mam niebawem isc na
badanie. Przed badaniem musze wykonac lewatywe, lekarz polecil wlew Enema.
Problem w tym, ze czytam na ulotce od tego srodku, ze wrzodzejace zapalenie
jelita jak i krwawienia sa przeciwwskazaniami do uzywania Enemy. Krwawien
aktualnie nie mam ale w koncu choruje na to zapalenie. Czy lekarz sie
pomylil ? Moge zaaplikowac sobe ta Eneme ? Badanie mam w piatek i do tego
czasu nie mam jak sie skontaktowac z lekarzem w celu skonsultowania
problemu.
Pozdrawiam,
qwe

2. Data: 2005-05-18 18:27:29

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "qwe" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pomylil ? Moge zaaplikowac sobe ta Eneme ? Badanie mam w piatek i do tego
> czasu nie mam jak sie skontaktowac z lekarzem w celu skonsultowania

Witam,
nie wiem jak z tą lewatywą w twoim stanie, ale proponuję kupić sobie sól
glauberską, inaczej sól goszką - aptekarska nazwa to chyba siarczan sody
albo potasu. Czyści bezboleśnie, dokładnie, ale też bez litości - jak ci się
zachce, to nie powstrzymasz:)
Chyba nawet stosowana jest w celu oczyszczania jelita przed operacjami lub w
czasie głodówek.Wada - strasznie gorzka mikstura. Jest jakiś słodki
odpowiednik, ale nazwy nie pamiętam.

Pozdrawiam,
Akulka

3. Data: 2005-05-20 08:05:34

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proponuję kupić sobie sól
> glauberską, inaczej sól goszką - aptekarska nazwa to chyba siarczan sody
> albo potasu.

sól gorzka to siarczan magnezu. przeczyszcza.
sól glauberska to siarczan sodu. zupełnie inna bajna, na szczęście
niedostępna w aptekach.

wirusy
Soczewki protetyczne ze żrenicą
Dobry dermatolog w Chorzowie, Katowiach, okolicy
czy to normalne??
Symbol choroby a zwolnienie lekarskie