włóczka Diamond

1. Data: 2005-06-08 10:02:14

Temat: włóczka Diamond
Od: "OLUSIA" <o...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Kupiłam w zeszłym roku włóczkę czarną o nazwie "Diamond" 15 procent bawełny,
85 wiskozy. Miła w dotyku, nitka wygląda trochę jak sprężynka. Robię bluzkę
na drutach, ale jakoś mi się nie podoba. Na szydełko jest za gruba i nie
widać wzoru. Wymyśłiłam do pachy ściegiem "lekkim", potem ażur kimono z
rękawkami. Macie jakieś doświadczenia z taką lejącą się materią? Rozwleka to
się jakoś. W kłębku było piękne, a teraz wygląda jak stare od nowości...
Olusia