włosy - jak to zrobić?

1. Data: 2003-04-06 08:16:06

Temat: włosy - jak to zrobić?
Od: "Emila i Marcin" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o efekt, który "nosi" wiele gwiazd (głównie muzycznych) - lekko
pofalowanych, jakby lekko posklejanych w pasma, "potarganych na wietrze":).
Nie wiem jak to lepiej opisać. Mam średniej długości, scieniowane,
naturalnie proste włosy. Czy taki efekt da się uzyskać przy pomocy pianek,
żeli, ugniatania włosów itp? Czy konieczna do tego jest "trwała"?
pozdrov
EMila

1. Data: 2003-04-06 10:57:19

Temat: Re: włosy - jak to zrobić?
Od: "zosia samosia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emila i Marcin" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> naturalnie proste włosy. Czy taki efekt da się uzyskać przy pomocy pianek,
> żeli, ugniatania włosów itp? Czy konieczna do tego jest "trwała"?

Mysle ze zalezy od rodzaju wlosow, od tego czy sa poddatne. Jesli tak to
pianka powinna wystarczyc. Jakies waleczki, czy cos takiego. Trwala? hm...
nie wiem osobiscie raczej odradzam przeciez to niszczy wlosy.

pozdrawiam
Marzena

1. Data: 2003-04-07 11:28:46

Temat: Odp: włosy - jak to zrobić?
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Emila i Marcin <e...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b6onpu$1re$...@f...acn.pl...
> [...]
pianek,
> żeli, ugniatania włosów itp? Czy konieczna do tego jest "trwała"?

Pamietaj o tym ze efekt u gwiazd filmowych to niejednokrotnie (nie
zawsze) efekt kilkugodzinnych staran calej ekipy ludzi.
Wlasnie znajomi biora w tym udzial i sa naprawde pod wrazeniem ilosci
czasu, jaki mozna (a czasem trzeba) poswiecic na "dopieszczanie"
psychiczne i fizyczne Gwiazdy.... ( ;-) )

Wracajac do wlosow - mnie cos takiego wychodzi, jak pojde spac z
mokrymi wlosami ;-) Mam koncowke trwalej (ca. polowa wlosow). Nie
uzywam pianki do ukladania, same sie tak robia. Ja nie jestem
zachwycona taka fryzura, ale ze mezowi sie podoba, to czasem tak
robie. Ale uwazam, ze nie jest mi zbyt dobrze z takim uczesaniem, i w
ogole chyba niewielu osobom jest...

Szczerze mowiac, nie do konca jestem pewna, czy mowimy o takim samym
uczesaniu.

--
cieplutko pozdrawia Magda
Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-04-07 11:46:26

Od: "elais" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja tez mam dlugie blond wlosy proste ,a taka fryzurke latwo zrobic ,wcale
nie musi byc trwala, zreszta trwala postarza wyglad, lepiej od czasu do
czasu pokrecic sobie.
Proste wlosy tez sa piekne.
Teraz do rzeczy ,otoz najpierw nakldasz pianke do wlosw, potem zakladasz na
kilka godzin papiloty -ja mam gumowe podluzne ktore zwijam (dostepne sa
rozne) ,pozniej nie rozczesujesz lokow a modelujesz je delikatnie palcami
uzywajac niewielkiej ilosci zelu ,wtedy ladnie sie blyszcza loczki
calosc mozesz podlakierowac .

Wyszczuplający krem antycellulitowy Avonu
Zapraszam na nową stronę o urodzie
Fryzura
Żel do włosów...
JAKI samoopalacz do twarzy