wniosek na telefon komorkowy

1. Data: 2006-11-29 16:51:40

Temat: wniosek na telefon komorkowy
Od: "KINIU" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Czy jest wniosek na telefon komorkowy ??
Pozdrawiam KINIU

2. Data: 2006-11-29 19:45:50

Temat: Re: wniosek na telefon komorkowy
Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@s...w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-11-2006 o 17:51:40 KINIU <d...@e...pl> napisał(a):

> Witam.
> Czy jest wniosek na telefon komorkowy ??

Czy możesz wyjasnić o co ci chodzi?

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?DQr0g2Y88R
Życie jest piękne, jeśli się prawidłowo dobierze środki antydepresyjne

3. Data: 2006-11-29 20:52:00

Od: d...@e...pl szukaj wiadomości tego autora

> Czy możesz wyjasnić o co ci chodzi?

sorry, nie sprcyzowalem, chodzi mi o wniosek o dofinansowanie na telefon
komorkowy, jestem niepelnosprawny ruchowo ze stopniem znacznym.
Pozdro KINIU

4. Data: 2006-11-29 21:04:46

Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@s...w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-11-2006 o 21:52:00 <d...@e...pl> napisał(a):

> sorry, nie sprcyzowalem, chodzi mi o wniosek o dofinansowanie na telefon
> komorkowy, jestem niepelnosprawny ruchowo ze stopniem znacznym.

Ja się nigdy z niczym takim nie spotkałem. Są różne dopłaty związane z
komórkami dla niewidomych, ale dla rochowych, to nie słyszałem.

5. Data: 2006-11-30 14:40:21

Od: "TanSid" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam Pietrasiewicz wrote:
> Ja się nigdy z niczym takim nie spotkałem. Są różne dopłaty
> związane z komórkami dla niewidomych,

Jakie doplaty i gdzie daja, mozesz sprecyzowac?

TanSid

6. Data: 2006-11-30 21:16:27

Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@s...w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30-11-2006 o 15:40:21 TanSid <t...@g...pl> napisał(a):

> Jakie doplaty i gdzie daja, mozesz sprecyzowac?

Czasami PFRON opłaca telefony pozwalające wgrywać specjalne oprogramowanie
gadające tak, żeby głosowo odczytywały się wszystkie rzeczy, które
człowiek widzący czyta.

7. Data: 2006-12-01 12:39:43

Od: "Kuta Henryk" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz zgłosić się do PCPR i oni mają dofinansowania do telefonów, jest to
program "w komunikowaniu się". Dopłata jest 80% wartości telefonu
(stacjonarny lub komórkowy), obojętnie na kartę czy rachunek. Wniosek trzeba
złożyć do połowy grudnia, w przyszłym roku będzie rozpatrzony i możesz
dostać jeśli wasz PCPR ma pieniądze na ten program, a powinny mieć
wszystkie.
Pozdrawiam. Henryk Kuta

8. Data: 2006-12-03 06:26:10

Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz zgłosić się do PCPR i oni mają dofinansowania do telefonów, jest to
> program "w komunikowaniu się". Dopłata jest 80% wartości telefonu

Nie "80%" tylko "do 80%"

Bilet na Galę Integracji - może ktoś ma na zbyciu
MI5 Persecution: Lander on C4
MI5 Persecution: Bizarre magazine
schizofrenia-zolafren i zyprexa
dofinansowanie zus