wnioski do pfron

1. Data: 2005-02-15 12:08:26

Temat: wnioski do pfron
Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Znajoma poprosiła mnie o pomoc przy wypełnianiu wnioski na komputer. Jej syn
jest niepełnosprawny niepełnoletni czy we wniosku ona ma byc wnioskodawcą
czy syn??? Jeśli ona to następne pytanie syn uczy się i uczyć się będzie
dalej ale w maju kończy 18 lat czy wtedy ona też może być wnioskodawcą??
Dzisiaj chiałe pobrac ze strony pfron druki i nie udało mi się czy ktoś z
Was ma link do tych wniosków może??
Za pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam Wiesław

2. Data: 2005-02-15 19:37:02

Temat: Re: wnioski do pfron
Od: m...@p...pl (Krzysztof Kowalczyk) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Was ma link do tych wniosków może??
> Za pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam Wiesław

6C72C1256E6F003F47C4/$FILE/pegaz.exe

Mlodzi niepelnosprawni z Lublina
Ulga w Plusie
Walentynki