woda!!

1. Data: 2001-05-14 09:07:54

Temat: woda!!
Od: "Piotr Kieraciński" <p...@p...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z radoscia zawiadamiam, ze znow mam w calym ogrodzie wode do podlewania
roslin. Skonczylem nowa instalacje o dlugosci ok. 175 m z 9 kranami. Tym
razem zrobilem rurka PE 32, ujecia 3/4 cala. W najnizszym miejscu ogrodu
korek do spuszczania wody na zime. Woda, niestety z normalnego wiejskiego
wodociagu, czyli twarda.
pik

2. Data: 2001-05-14 15:33:23

Temat: Re: woda!!
Od: aniab <a...@p...pulawy.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Kieraciński" napisał(a):

> [...]
> korek do spuszczania wody na zime. Woda, niestety z normalnego wiejskiego

Napisz coś bliżej o materiałach,których użyłeś i jak wygląda w przybliżeniu
sieć twoich rurek ?
Rownież zamierzam założyć coś takiego ale myślałam o nawadnianiu kropelkowy 1
główna linia a do niej podłączone równolegle bignące rurki ale jeszcze się za
to nie wzięłam więc wskazówki mile widziane szcególnie od kogos kto to już u
siebie eksploatuje - jaka jest końcowa cena takiego przedsięwzięcia i na
jakiej powierzchni ? z podziękowaniami i pozdrówkami Aniab

Koszt ogrodu
Problem iglaków
Podlewanie-koszenie
Nowa strona dla poszukiwaczy bylin