woda w leczeniu tradziku

1. Data: 2005-02-11 22:46:40

Temat: woda w leczeniu tradziku
Od: "Michał" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem z tradzikiem. Zawsze bedac w gorach zauwazalaem znaczna poprawe,
wlasnie dzieki wodzie, ktora w wielu regionach gorskich jest bogata w cynk,
magnez, wapn itd. Jakie znacie informacje gdzie najlepeij wyjechac na taka
'kuracje' (w gre wchodzi Polska i Slowacja)?

Jakie wody najbardziej pomagaja w walce z tradzikiem?

2. Data: 2005-02-12 09:36:15

Temat: Re: woda w leczeniu tradziku
Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:cujcms$f01$2@inews.gazeta.pl,
Michał napisał(a):

> [...]
> bogata w cynk, magnez, wapn itd. Jakie znacie informacje gdzie
> najlepeij wyjechac na taka 'kuracje' (w gre wchodzi Polska i

co do tego typu kuracji kuracji Ci nie pomogę...

ale zalecę inną - kiedy jesteś w domu (gdziekolwiek to jest)

zamiast zwykłej wody z kranu, uzywaj wody mineralnej do mycia twarzy :)

--
e_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

Czy to nerwica? Jak to leczyć?
Juz po chorobie a kaszel mnie ciagle meczy!
Jakie leki przeciwbolowe sa bezpieczne w ciazy?
125 uderzeń serca
ból w klatce