wodniste rozszerzające się krostki u 10 letniego dziecka???

1. Data: 2002-08-11 21:33:12

Temat: wodniste rozszerzające się krostki u 10 letniego dziecka???
Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam problem o który chcę sie dopytać na grupie , bo w archiwum doczytałam
się tyle że sama juz nie wiem. O co chodzi ... u mojej 10 letniej córki
zauważyłam, że od tygodnia rany które miała po otarcich, upadkach z roweru
na łokciach i nodze nie goją sie a wręcz ropią i powiększaja mimo moich prób
wysuszenia ich. Jakby tego było mało 4 dni temu rozdrapała wodnistą krostkę
na nosie i na brwi ponad okiem - rany te nie goja sie a jakby wżeraja
powiększaja sie wkoło. Na policzku wczoraj zauważyłam kilka drobnych
wodnistych krostek. Przestraszyłam sie i ide do dermatologa ale chciałam
zapytac co wy o tym myślicie żeby sie nie denerwować na zapas.Dodam jeszcze,
że tydzień temu dziecko wróciło z kolonii, bardzo często bywali na basenie,
12 osób na 24 z grupy kolonijnej miało zatrucie pokarmowe 2 tygodnie temu i
przechorowali całą noc.
Bardzo prosze o sugestie.
Jolanta