wokół pępka po operacji

1. Data: 2003-12-16 16:18:34

Temat: wokół pępka po operacji
Od: "i." <z...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

w 1996 miałem operację woreczka żółciowego laparoskopowo,
potrzebne były 3 dziurki, w tym jedna w pępku,

trochę mi się przytyło, mam teraz 39 lat i 86 kg przy 175 cm wzrostu,
zauważyłem, że mój pępek już nie jest wklęsły tylko taki szeroki i lekko
wypukły,
jako laik, rzekłbym przepuklinka jakaś,
ale czy to możliwe?
jeśli trzeba to do jakiego specjalisty udać się z tym?

pozdrawiam
i.

2. Data: 2003-12-18 15:18:30

Temat: Re: wokół pępka po operacji
Od: vlad <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

i. wrote:
cut
> jako laik, rzek?bym przepuklinka jaka?,
> ale czy to mo?liwe?
moz.liwe

> je?li trzeba to do jakiego specjalisty udaae si? z tym?

Do lekarza rodzinnego po skierowanie w ste;pna ocene; i do chirurga na
ewent konsultacje;/zabieg
Vlad

jesli nie afty to co??
bilirubina-wazne pytanie