wolne związki - konkubinat

41. Data: 2004-04-25 13:31:00

Temat: Re: wolne związki - konkubinat
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

T.N. wrote:
Ale nie rozumiem
> przypadku, w ktorym intercyze podpisuje sie po to, zeby w wypadku rozwodu
> puscic druga osobe bez niczego.

A, tego to ja też nie rozumiem, chociaż z drugiej strony, jak ktoś kogoś
chce puścić w jednych gaciach po rozwodzie( kurde, kto biorąc ślub planuje
rozwód???), to mu i intercyza nie potrzebna...

Justyna
"Lepiej grzeszyć, i potem żałować,
niż żałować, że się nie grzeszyło"

42. Data: 2004-04-25 13:31:56

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eulalka wrote:

> Ale to NIE JA nie rozumieM, tylko ON nie rozumiE! ;)

A, to sorry - tak to jest, jak się odpowiada w czyimś imieniu, nie?;-)

43. Data: 2004-04-25 13:55:00

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik T.N. napisał:

> "ON" czyli pewnie ja :).
> Przyklad z wierzytelnosciami rozumiem doskonale. Ale nie rozumiem przypadku,
> w ktorym intercyze podpisuje sie po to, zeby w wypadku rozwodu puscic druga
> osobe bez niczego.

Jak sie jest przyzwoitym, to i bez intercyzy sie podzieli.

Eulalka

Jak długi jest termin wypowiedzenia umowy ?
czy wam mężowie dają
Slub z niewiernym a Kosciol
Dziewczyna niepelnoletnia a slub
pepkowe?