worcester

1. Data: 2002-09-26 10:45:30

Temat: worcester
Od: "Aseti" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Czytuję grupę już od dawna.
Korzystam też z niektórych porad i przepisów, ale jeszcze nie miała okazji
udzielać się.

Przyszła więc "kryska na Matyska"
otóż znalazłam bardzo ciekawy przepis na zapiekane papryki i pomidory z
farszem. Napisano w nim, że do składników należy dodać SOS WORCESTER,
niestety nie podano przepisu na niego.

Czy ktoś może posiada takowy. Szukałam co prawda w sklepach gotowego, ale
nie znalazłam.

Pozdrawiam,
Aseti

Aseti *** GG 2390307 ***

1. Data: 2002-09-26 10:58:23

Temat: Re: worcester
Od: "Szymko" <A...@S...friko7.onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aseti" <a...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niestety nie podano przepisu na niego.
>
> Czy ktoś może posiada takowy. Szukałam co prawda w sklepach gotowego, ale

To jest sos, który się kupuje gotowy. ( Pzynajmniej ja niesłyszałem, żeby w
domu ktoś go robił)
Posszukaj dobrze bo są. Na pewno znajdziesz w dużych super marketach.
Sos jest koloru czarnego i stosuje się jako przyprawe.

Szymko

1. Data: 2002-09-26 11:06:04

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Posszukaj dobrze bo są. Na pewno znajdziesz w dużych super marketach.
> Sos jest koloru czarnego i stosuje się jako przyprawe.

mała butelka z czerwoną nalepką i czarnymi napisami. Powinna być
wszędzie (prawie).

Waldek

1. Data: 2002-09-26 11:15:26

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@u...fu-berlin.de> napisał w
wiadomości news:3D92EA1C.3070604@ukbf.fu-berlin.de...

> mała butelka z czerwoną nalepką i czarnymi napisami. Powinna być
> wszędzie (prawie).
>
> Waldek

jest tez sos worcesterhire heinza. Bardzo ciemny z czerwona nakleja w
jakies pasy. Jest w prawie kazdym wiekszym markecie a nawet w zwyklych
sklepach samoobsluchowych.
Jak juz kupisz, nie dodawaj za duzo!

wkn

1. Data: 2002-09-26 11:24:33

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" wrote:

> Jak juz kupisz, nie dodawaj za duzo!

A jak lubisz Krwawą Mary - to tez dodaj kilka kropli, po prostu cudo :)
--

Lia

1. Data: 2002-09-26 11:36:51

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Lia schrieb:

> A jak lubisz Krwawą Mary - to tez dodaj kilka kropli, po prostu cudo :)
> --

ja wolę dziewiczą marysię, to samo ino bez wódki. Za to duuużo tabasco ;-)

Waldek

1. Data: 2002-09-26 11:49:52

Od: "Monisiatko" <M...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>niestety nie podano przepisu na niego.
>
>Czy ktoś może posiada takowy. Szukałam co prawda w sklepach gotowego, ale

Nie znam przepisu ani skladu na sos worcester, ale ... mam ten sos,
przywiozlam sobie z Anglii i nie wiem, do czego go dac.
Czy moglabys podac ten przepis???
I jeszcze ewentualna prosba do innych - gdybyscie mogli podac przepisy na
jedzonko z tym sosem.

Monika
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-09-26 11:59:32

Od: "Lia" <L...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Krzok" wrote:

> ja wolę dziewiczą marysię, to samo ino bez wódki. Za to duuużo
> tabasco ;-)

No tabasco to podstawa :)

--

Lia

1. Data: 2002-09-26 12:13:40

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

> No tabasco to podstawa :)

ale ja daję więcej. I jeszcze trochę ;-)

Waldek

1. Data: 2002-09-26 12:14:35

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Monisiatko:

> [...]
> Czy moglabys podac ten przepis???
> I jeszcze ewentualna prosba do innych - gdybyscie mogli podac przepisy na

do sosu do pieczeni, do krwawej marysi, dziewicy lub nie, do tatara ułomnego

Waldek

Jaki Robot Kuchenny Niespodzianka dla żony
Kto się zna na tabletkach do zmywarek
Tort jablkowo-kokosowy z rodzynkami [P]
Roladki
Błagam o pomoc. Kurczak w cieście.