wpływ dzieciństwa na 'niedzieciństwo'

1. Data: 2003-04-18 11:59:22

Temat: Re: wpływ dzieciństwa na 'niedzieciństwo'
Od: "nawrocki" <p...@n...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

War; war is never changes (...)

to moja ulubiona kwestia dotycząca wojny; fajnie, że i inni ją pamiętają...

Goodby solider! /madmax3

1. Data: 2003-04-18 14:31:10

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Loonie"

hahaha :] to nie takie prostye.. każ komuś kto boi się pająków- wziąć
jednego na rękę mówiąć że w ten sposób na zawsze pozbędzie się lęku.. to
nic nie da :)
ale dzięki :]

>Może pozytywne wspomnienia pokonają
> negatywne.

jednak to już mi się baaaardzo podoba :]

świątecznych świąt.. życzę
patrycja ;)

1. Data: 2003-04-18 20:10:15

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 14 Apr 2003 15:09:51 +0200, "patrycja."

>czy to możliwe że dzieciństwo ma tak wielki wpływ na.. "niedzieciństwo"?

W dzieciństwie straszono mnie łasicą. Nie jakoś namiętnie, chyba z
kilka razy namawiano mnie na nie włóczenie się po podwórku wieczorem
"Bo Cię łasica udusi." "A co to jest łasica?" "Wygląda jak kot tylko z
dłuższym pyszczkiem". I śniły mi się te łasice po nocach, straszne
miałam koszmary i strasznie się z tym męczyłam, bałam się spać że
znowu mi się przyśni. Teraz mam 26 lat i wciąż zdarzają mi się takie
sny, a jak idę po zmroku ulicą i widzę czarnego kota, wpadam w panikę.
Apeluję o niestraszenie dzieci. No i ogólnie ostrożnie z nimi.

Pozdrawiam i witam grupę,
Sabina

1. Data: 2003-04-18 21:19:09

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sabinka" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> W dzieciństwie straszono mnie łasicą. [mniam]

bosz.. właśie sobie uświadomiłam że chyba nigdy mnie niczym nie straszono :)
powaga.
co nie znaczy że była "dobrze" wychowywana.. no niestety :/
hehe.. jestem "źle wychowana" ;D

> Pozdrawiam i witam grupę,
> Sabina

Pozdrawiam i witam Sabinę
grupa.. znaczy ee... patrycja ;)

świątecznych świąt :]

1. Data: 2003-04-18 23:29:43

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 18 Apr 2003 23:19:09 +0200, "patrycja."

>świątecznych świąt :]

Jajecznych ;) Ciekawe jak na moja psychike odbija sie wszystkie
potluczone przeze mnie dzis jajka ;)

Milego swietowania,
Sabina

inteligencja motywacyjna
WIELKANOC -Kiedyś swięta były ciekawsze.
manipulowanie ludzmi
Re: Do PowerBoks
niebo, czyściec, piekło (kraina naćpania)