[wro] polar

1. Data: 2005-03-02 17:53:34

Temat: [wro] polar
Od: "virago" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Mam pytanie do wroclawianek, czy gdzies w naszych okolicach mozna dostac polar?
Najlepiej maldenowski lub innej wiarygodnej firmy. Podobno wspaniale sie z
niego szyje a ja mam pare orginalnych pomyslow

1. Data: 2005-03-02 22:19:17

Temat: Re: [wro] polar
Od: "Aga" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanie do wroclawianek, czy gdzies w naszych okolicach mozna dostac
polar?
_alez mozna duzy wybor polaru( przynajmniej tak bylo przed moim wyjazdem) byl
na Ksiecia Witolda w hurtowni ktora sie nazywala jakos na E(sorry ale nigdy nie
mialam pamieci do nazw). Hurtownia jest w barmie kieruj sie na coste.
> Najlepiej maldenowski lub innej wiarygodnej firmy.
-Nie wiem dokladnie jakiej firmy jest ten polar bo jakos nigdy nie bylam blizej
nim zainteresowana
Pozdrawiam
Aga(Londyn)

wielkanocne xxx
xxx - niejako pierwszy raz
WITEAZ-nowy na grupie
(szydełko) Mam stronę internetową! Zapraszam
[xxx] fajne haftowane jajka bez sch