wrocilam z polowania

1. Data: 2005-02-02 12:00:58

Temat: wrocilam z polowania
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odwiedzilam dzis z sklep z wloczkami, zeby popratrzec co jest nowego,
jakie ceny itp. No i wyszlam z kilogramowym worem welny :) welna (ponoc)
nowozelandzka, dosc gruba (na druty 6-7), cudownie gryzaca. Wor dlatego,
ze welna jest w kawalkach mniej wiecej polmetrowych, w roznych kolorach
(kilka odcieni bezu i brazu, oliwkowy, lososiowy, ecri, wszystko
stonowane i pastelowe), do wiazania w dowolnej kolejnosci, a calosc za
jedyne 20 zl. Dwoch worow nie kupilam tylko dlatego, ze mialam w
portfelu tylko 30 zl. Ale coz, jutro tez jest dzien ;)

th. (nie mogaca sie doczekac powrotu do domu i chwycenia sie za druty)

1. Data: 2005-02-02 12:15:30

Temat: Re: wrocilam z polowania
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 02 Feb 2005 13:00:58 +0100, Theli <g...@w...pl> wrote:

> [...]
>portfelu tylko 30 zl. Ale coz, jutro tez jest dzien ;)
>
>th. (nie mogaca sie doczekac powrotu do domu i chwycenia sie za druty)

a co z tego bedzie?

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-02 12:20:43

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> a co z tego bedzie?

Miala byc narzuta na fotel, ale jakos zal :) wiec pewnie kolejny sweter
i czapka.

th.

1. Data: 2005-02-02 12:41:53

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ze welna jest w kawalkach mniej wiecej polmetrowych, w roznych kolorach
> (kilka odcieni bezu i brazu, oliwkowy, lososiowy, ecri, wszystko

Powiedz co to za sklep? Zwykły z włoczkami, i akurat taka okazja? Czy często
tam tak mają? Bo rozumiem, że to były już takie "resztki" w kawałkach,
dlatego tak tanio?

Ola zaciekawiona

1. Data: 2005-02-02 13:19:48

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Orka napisał(a):

> Powiedz co to za sklep? Zwykły z włoczkami, i akurat taka okazja? Czy często
> tam tak mają? Bo rozumiem, że to były już takie "resztki" w kawałkach,
> dlatego tak tanio?

Zwykly z wloczkami. Chyba nie z jakiejs specjalnej okazji, bo pani
powiedziala, ze mieli tez w innych zestawach kolorystycznych. A tanio,
bo pewnie to wiazanie kawalkow nie kazdemu odpowiada ;)

th.

1. Data: 2005-02-02 13:34:05

Od: agnieszka <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Theli napisał:

> [...]
> (kilka odcieni bezu i brazu, oliwkowy, lososiowy, ecri, wszystko
> stonowane i pastelowe), do wiazania w dowolnej kolejnosci, a calosc za

To sie nazywa dobre zakupy, takie to ja tez uwielbiam:)) A swoja droga
takie sweterki z wiazanych kawalkow welny bardzo ladnie wygladaja:))

Agnieszka Młynarczyk
zakrzyzykowyna poki co w Portrecie Modrzejewskiej:)

1. Data: 2005-02-02 13:34:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 02 Feb 2005 13:20:43 +0100, Theli <g...@w...pl> wrote:

>Miala byc narzuta na fotel, ale jakos zal :) wiec pewnie kolejny sweter
>i czapka.
>
>th.

a nie bedzie za duzo supelkow? i czy nie zagryzie na smierc??

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-02 13:34:50

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 02 Feb 2005 14:19:48 +0100, Theli <g...@w...pl> wrote:

> [...]
>powiedziala, ze mieli tez w innych zestawach kolorystycznych. A tanio,
>bo pewnie to wiazanie kawalkow nie kazdemu odpowiada ;)

ja widzialam takie na Sniadeckich w Wwie

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2005-02-02 13:39:02

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> a nie bedzie za duzo supelkow?

Supelki beda na lewej stronie, a wiazanie to bedzie jakies urozmaicenie
;) no i za kazdym razem ,,ktory kolor wybrac?''

> i czy nie zagryzie na smierc??

Ja tam lubie jak troche gryzie, a przeciez swetra zimowego nie zaklada
sie na gole cialo.

th.

1. Data: 2005-02-02 13:49:22

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Theli" <g...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> Ale coz, jutro tez jest dzien ;)
>
> th. (nie mogaca sie doczekac powrotu do domu i chwycenia sie za druty)

Domyslam sie, ze nie piszac w jakim miescie, ukrywa sie za tym Warszawa.
Hmmm, kto z rodziny tam mieszka.... a! kuzyn tam studiuje. Moglabys podac
dokladniejsze namiary na ten sklep? Pewnie wyszlyby z tego super zakardy w
stylu Kaffe Fassett (drutujacy- i nie tylko-facet), ktory wlasnie swoje
dziela robi z wlasnie kawalkow a akurat odkrylam, ze biblioteka w moim
miescie ma jego ksiazke.

Monika (Hannover)

dziekuje:)
[OT]Sklep internetowy z Rayherem