(wroclaw)-pytanie o salon kosmeryczny

1. Data: 2003-07-15 14:21:40

Temat: (wroclaw)-pytanie o salon kosmeryczny
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)

wczoraj jadac autobusem ul Kollataja wykukalam stosunkowo nowy salon
kosmetyczny (chodzi mi o ten ktory miesci sie na pasazu gdzie kiedys byl
GUAM). Salon nazywa sie jakos "Sloneczne studio" czy jakos tak podobnie. Na
szybie podane sa ceny zabiegow (nie wiem czy to promocja jakas czy zawsze
takie ceny obowiazuje) i akurat w oko wpadlo mi 'oczyszczanie - 45zl' Jak
na oczyszczanie to taniutko. I tu pytanie do Was - byla ktoras z Was juz w
tym salonie (moze nie koniecznie na oczyszczaniu) i moze mi powiedziec czy
warto tam sie udac?
Acha, i moze ktoras z Was mieszka blisko i bylaby tak dobra i podala nr tel
do tego salonu (pewnie podany jest tez na szybie)?
Dzieki wielkie :)

Pozdrowienia
Ania

1. Data: 2003-07-17 10:12:12

Temat: Odp: (wroclaw)-pytanie o salon kosmeryczny
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Acha, i moze ktoras z Was mieszka blisko i bylaby tak dobra i podala
nr tel
> do tego salonu (pewnie podany jest tez na szybie)?
> Dzieki wielkie :)

przechodziłam tamtędy wczoraj wieczorem, więc poczytałam wszystko, co
było napisane na szybie:-)
i tak:
w tym zakładzie jest chyba równocześnie fryzjer (tak się przynajmniej
zorientowała po tym, co było napisane). I telefon był właśnie podany do
fryzjer, ale myślę, że to jest po prostu 1 numer telefonu do całego
zakładu.
Oto on: 341-97-40 lub 343-98-92

były jeszcze podane telefony do innych salonów "Słoneczne studio"
Hallera 29 tel. 361-97-01
A. Krajowej 4a/3 tel. 336-06-99

a z tym czyszczeniem to wydaje mi się, że to była cena normalna, nic
nie było napisane, że to promocja...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-07-17 12:09:25

Temat: Re: (wroclaw)-pytanie o salon kosmeryczny
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneczka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Oto on: 341-97-40 lub 343-98-92

Ooo, super, dzieki wielkie , zadzwonie , dowiem sie o szczegoly i byc moze
umowie sie na to oczyszczanie:)
I nie omieszkam poinformowac grupy jak bylo i czy warto zagladac tam
czesciej:)
Dziekuje bardzo za info

Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-07-17 21:03:38

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ooo, super, dzieki wielkie

nie ma za co:-) Cieszę się, że mogłam pomóc...

no to ja będę czekać na relację:-))

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

Re: Slub i halka na kole