Strona główna Grupy pl.sci.psychologia wspaniali uczniowie

Grupy

Szukaj w grupach

 

wspaniali uczniowie

Liczba wypowiedzi w tym wątku: 1


« poprzedni wątek następny wątek »

1. Data: 2003-09-05 13:30:54

Temat: wspaniali uczniowie
Od: "autechrex" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.onet.pl/335


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


Zobacz także


1. Data: 2003-09-05 13:50:05

Temat: Re: wspaniali uczniowie
Od: Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

autechrex
<a...@t...pl>
news:ie06b.138787$2k4.1595154@news.chello.at:

> http://www.onet.pl/335

eTaTa, Skymen, jak myślicie, kwiaty od nauczyciela dla klasy byłyby
właściwym środkiem powstrzymania przemocy?

p.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-09-05 14:19:31

Temat: Re: wspaniali uczniowie
Od: "zielsko" <zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozbiegane palce Paweł Niezbecki wystukały w <bja4bf$676$1@foka.acn.pl>
słowa:

> autechrex
> <a...@t...pl>
> news:ie06b.138787$2k4.1595154@news.chello.at:
>
> > http://www.onet.pl/335
>
> eTaTa, Skymen, jak myślicie, kwiaty od nauczyciela dla klasy byłyby
> właściwym środkiem powstrzymania przemocy?

Weźcie sobie k* nie róbcie jaj. Są takie dwa dzieły psychologii
Psychologia Społeczna i Psychologia Wychowawcza.
Zapraszm do zapoznania się z pracami bo w edukacji nauczycieli mam
wrażenie że takie zapoznawanie się nie zachodzi, tak jak nie ma
warsztatów z procesów grupowych.... To się także odnosi do wątku o
przestępczości i wszystkich wątków o wychowywaniu dzieci.


--
Paweł Zioło
www.fotozielsko.prv.pl

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-09-05 14:31:16

Temat: Re: wspaniali uczniowie
Od: Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

zielsko
<zielsko_p@WYTNIJ_TOo2.pl>
news:xn0d2xlrj1ofe0000@n5k0g0:

> Weźcie sobie k* nie róbcie jaj.

Nie robię sobie.

Są takie dwa dzieły psychologii
> Psychologia Społeczna i Psychologia Wychowawcza.
> Zapraszm do zapoznania się z pracami bo w edukacji nauczycieli mam
> wrażenie że takie zapoznawanie się nie zachodzi, tak jak nie ma
> warsztatów z procesów grupowych.... To się także odnosi do wątku o
> przestępczości i wszystkich wątków o wychowywaniu dzieci.

A co konkretnie chciałeś przez to powiedzieć?

Bo widzisz, mnie sprawa toruńska niczym nie zaskoczyła.

Odniosłem się do tekstu eTaTy sprzed paru dni. Może nie czytałeś i stąd
powstało u Ciebie wrażenie robienia sobie przeze mnie jaj.

P.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-09-05 15:03:39

Temat: Re: wspaniali uczniowie
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Sep 2003 16:31:16 +0200, Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl>
wrote:

>Bo widzisz, mnie sprawa toruńska niczym nie zaskoczyła.

Hmm, jak to należy rozumieć?

--
Amnesiak
------
"Wszelka prawda jest prosta.
- Czy nie jest to złożonym kłamstwem?"
F. Nietzsche

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-09-05 15:07:59

Temat: Re: wspaniali uczniowie
Od: Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak
<amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>
news:ed9hlv8dbbaihd93cpbvnquo990fh3ljb7@4ax.com:

> On Fri, 5 Sep 2003 16:31:16 +0200, Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl>
> wrote:
>
> > Bo widzisz, mnie sprawa toruńska niczym nie zaskoczyła.
>
> Hmm, jak to należy rozumieć?

A Ty nie rozumiesz czegoś w sprawie toruńskiej?

P.


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-09-05 15:18:34

Temat: Re: wspaniali uczniowie
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Sep 2003 17:07:59 +0200, Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl>
wrote:

>A Ty nie rozumiesz czegoś w sprawie toruńskiej?

Myślę, że potrafiłbym to jakoś wyjaśnić, ale jestem zasadniczo
zszokowany. Próbuję dociec jaka jest przyczyna Twojego braku
zaskoczenia. Bo zabrzmiało to niemal tak, jakbyś spodziewał się
takiego biegu rzeczy.

--
Amnesiak
------
"Wszelka prawda jest prosta.
- Czy nie jest to złożonym kłamstwem?"
F. Nietzsche

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-09-05 18:01:08

Temat: Re: wspaniali uczniowie
Od: Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak
<amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>
news:r4ahlv8ijpdln4i8s77f20jfen4jocu7d1@4ax.com:

> On Fri, 5 Sep 2003 17:07:59 +0200, Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl>
> wrote:
>
> > A Ty nie rozumiesz czegoś w sprawie toruńskiej?
>
> Myślę, że potrafiłbym to jakoś wyjaśnić, ale jestem zasadniczo
> zszokowany. Próbuję dociec jaka jest przyczyna Twojego braku
> zaskoczenia. Bo zabrzmiało to niemal tak, jakbyś spodziewał się
> takiego biegu rzeczy.

Wszystkie elementy sprawy toruńskiej w mniejszym nasileniu to procesy znane
chyba każdemu i każdej z nas, w tym mnie, a skoro to tylko kwestia
nasilenia...

Nie spodziewałem się takiego dokładnie konkretu, ale jestem zawsze
przygotowany na to, że pewne mechanizmy społeczne znajdą gdzieś swoją mniej
lub bardziej ekstremalną realizację.

P.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-09-05 18:13:37

Temat: Re: wspaniali uczniowie
Od: Amnesiak <amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 5 Sep 2003 20:01:08 +0200, Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl>
wrote:

>Nie spodziewałem się takiego dokładnie konkretu, ale jestem zawsze
>przygotowany na to, że pewne mechanizmy społeczne znajdą gdzieś swoją mniej
>lub bardziej ekstremalną realizację.

Jakie mechanizmy masz na myśli?

--
Amnesiak
------
"Człowiek nie dąży do szczęścia;
jedynie Anglik to czyni."
F. Nietzsche

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


1. Data: 2003-09-05 18:44:56

Temat: Re: wspaniali uczniowie
Od: Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Amnesiak
<amnesiac_wawa@_zero_spamu_poczta.onet.pl>
news:fhkhlvopjoacvfehsrfg8rii81ugc2o9t3@4ax.com:

> On Fri, 5 Sep 2003 20:01:08 +0200, Paweł Niezbecki <p...@a...waw.pl>
> wrote:
>
> > Nie spodziewałem się takiego dokładnie konkretu, ale jestem zawsze
> > przygotowany na to, że pewne mechanizmy społeczne znajdą gdzieś swoją
> > mniej lub bardziej ekstremalną realizację.
>
> Jakie mechanizmy masz na myśli?

Wstępne testowanie nauczyciela, służące ustaleniu, na co można sobie wobec
niego pozwolić (akceptacja autorytetu lub jego odrzucenie, ze wszystkimi
konsekwencjami obu rozstrzygnięć) - to że nauczyciel częściej w końcu
wygrywa, nie czyni z tego reguły; to że jego przegrana najczęściej objawia
się co najwyżej lekceważeniem, nie czyni z tego reguły.

Eskalacja przemocy (znudzenie, poszukiwanie nowych wrażeń) w warunkach
bezkarności.

Solidarność grupowa w dobrym i złym; sankcja grupowa dla podłych zachowań.
Im dłuższe uczestnictwo w przemocy, jakiej dopuszcza się grupa, tym trudniej
się z niej członkowi grupy wycofać/przeciwstawić, m.in. dlatego, że sam ma
już ubrudzone ręce.

Kobiety jako podżegaczki mężczyzn, inspirujący widzowie ich przemocy.
Podniecenie seksualne przemocą. Specyficzne dla kobiet prowokowanie
seksualne (w warunkach braku zagrożenia, bezkarności).

Trudność przeciwstawienia się przez ofiarę po wielokrotnym, bezkarnym
poniżeniu. Jeżeli nie zdławiła przemocy w zarodku, jeżeli przyzwoliła na
przekroczenie granicy po raz pierwszy, każda późniejsza próba
przeciwstawienia się, sprawia jej coraz większą trudność.

Wstyd ofiary, nie pozwalający od pewnego momentu na poszukiwanie pomocy; być
może szczególnie obezwładniający, gdy ofiarą jest mężczyzna.

P.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : [ 1 ] . 2 ... 4


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

praca licencjacka-adopcja
Dziecinny problem dotroslego czlowieka!!
grupa wsparcia dla wdów w Warszawie
klucz do testu
Co nas okresla

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6

zobacz wszyskie »