wstyd i hanba :-)

1. Data: 2004-11-08 18:50:13

Temat: wstyd i hanba :-)
Od: "bruxa" <b...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wstyd i hanba , co ja robie:-)
siedze sobie spokojnie, czytam posty na grupie, zazdroszcze Wam umiejetnosci
.... a dziecko moje drze sie mama smierdzi a ja nic, znowu mama
smierdzi!!! a ja nic, az w koncu dotarlo do mojej pustej glowy -mleko mi
wykipialo, rozlalo sie na plycie i smierdzi a ja nic- tylko o szydelu mysle
juz wyszorowalam, teraz tylko czekam az sie wywietrzy
nie moge czytac tej grupy

ewka z glowa w no wlasnie gdzie?

1. Data: 2004-11-08 18:58:34

Temat: Re: wstyd i hanba :-)
Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

znaczy, że jesteś całkiem normalna :-)))

--
Buziaki Monia (Wawa)

1. Data: 2004-11-08 19:05:36

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bruxa" <b...@n...interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
mysle
> juz wyszorowalam, teraz tylko czekam az sie wywietrzy

hihihihiih :)))
ja tez przez to czasami cos przypalam
wiec nie tylko ty jestes tak zaczytana i zarobotkowana :)

pozdrawiam
kasiatoya :)

1. Data: 2004-11-08 19:55:36

Od: "Honorata" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> umiejetnosci

Tutaj to normalne. Ani wstyd, ani hańba tylko normalka.

Honorata

1. Data: 2004-11-08 20:25:28

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje dziecko dzisiaj darło się wniebogłosy, że chce kupę ale mama nie
słyszała i zrobiło ją częściowo w majty. Próbował wleźć sam do kibla ale
było ciemno i sam sobie zdjąć spodenki . Buuuuu... Czuję się tym bardziej
winna, że Patryk PIERWSZY RAZ wołał, że chce kupę. Do tej pory robił w majty
beztrosko i bez oporów. A ja taka świnie jestem że nie zreagowalam od razu,
po prostu nie słyszałam zajęta innymi sprawami...:(((((
Zgadnijcie do robiłam...

MKatarynka

1. Data: 2004-11-09 11:58:36

Od: "Agnieszka spod Krakowa" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzę, że wszystkie mamy to samo ;) Ja często siadam do komapa na pięc
minut, a wychodzi mi z tego dobra godzina !Jeszcze nic nie przypaliłam, ale
obiad bywał juz spóźniony i gotowany w ekspresowym tempie :) A wszystko
dlatego, że tu tak miło i sympatycznie. Można pogadać, poradzić się kogoś a
czasem komuś. I fajnie jest mieć świadomość, że jest więcej takich
zakręconych.

Pozdrawiam "przedobiadowo" :))))
Agnieszka

[szycie] chusteczki do nosa - z czego?