wstydliwe

1. Data: 2004-06-27 19:48:49

Temat: wstydliwe
Od: "Marek" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam. mam maly problem. zauwazylem u siebie na wysokosci pempka cos co
wygladalo jak taki maly strup. myslalem ze sie gdzies zadrapalem ale jak go
zdrapalem to sie okazalo ze to nie strop tylko wyglada jak maly pajak albo
cos w tym stylu. obejzalem sie dokladnie i zauwazylem jeszcze pare takich
podobnych zeczy ponizej kolo pachwin. co to jest? wstyd mi z tym isc do
lekaza bo mam pewne przepuszczenia i chce sie upewnic. czy jest jaaks masc
albo inny srodek na to zeby to usunac?

2. Data: 2004-06-27 19:54:31

Temat: Re: wstydliwe
Od: "Sarpedon" <f...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

*Marek* [ ...@...pl ] napisał(a):

> [...]
> kolo pachwin. co to jest? wstyd mi z tym isc do lekaza bo mam
> pewne przepuszczenia i chce sie upewnic. czy jest jaaks masc albo

kleszcz? jak tak to do lekarza na badania krwi.

--
Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

3. Data: 2004-06-27 19:59:49

Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <...@...pl> napisał w wiadomości

> zdrapalem to sie okazalo ze to nie strop tylko wyglada jak maly pajak albo
> cos w tym stylu.

jeśli małe czarne i z nogami to musi kleszcz...
rabalek taki;)

> obejzalem sie dokladnie i zauwazylem jeszcze pare takich
> podobnych zeczy

to musi też kleszcze!

> albo inny srodek na to zeby to usunac?

pensetka najlepsza... wziąć robalka i wykręcic,
a nastepnie zdezynfekować... miejsce po kleszczu
a nie kleszcza;)

starsza, chtura już bardziej wstydliwe historie
słyszała:)

4. Data: 2004-06-27 20:00:35

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik starsza napisał:
> pensetka najlepsza... wziąć robalka i wykręcic,
> a nastepnie zdezynfekować... miejsce po kleszczu
> a nie kleszcza;)

pierdoły opowiadasz
w 99% przypadkach po takim czymś zostaje kawałek kleszcza w skórze, a
potem robi sie z tego zakażenie

trzeba iść do lekarza, który zrobi to umiejętnie

--
best regards,
scream (at)w.pl

5. Data: 2004-06-27 20:01:35

Od: "katarzis" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodziłeś po lesie w krótkich spodenkach? Może to być kleszcz(e).

Lepiej nie zwlekać i pójść do lekarza - dermatologa.

Kasia (laik życzący zdrowia:-)

6. Data: 2004-06-27 20:04:57

Od: "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zdrapalem to sie okazalo ze to nie strop tylko wyglada >jak maly pajak
albo
Jezeli to kleszcz to idz jak najszybciej do dermatologa.
Pierwsze badanie na borelioze robi sie cos okolo 3 tyg
po ukaszeniu ale im wczesniej moglbys zaczac leczenie tym
lepiej...
Z borelioza nie ma zartow...

Artur Lew

7. Data: 2004-06-27 20:05:04

Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:cbn8sk$u$1@news.onet.pl...

tfuuuuu...pęsetka oczywiście...

starsza, chtura radzi spokój, a na badanie
krwi to w przypadku jakichś objawów
dopiero za 4-6 tygodni...

8. Data: 2004-06-27 20:05:07

Od: "Marek" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm dziekuje za opinie. podejzewam ze to raczej nei kleszcze bo jest to za
male na kleszcza. niestety mam obawy ze ta sa jak to sie mowi "mendy" jesli
wiecie co mam na mysli. moze jakis link jak to wyglada abym mowgl sie
upewnic? co mam zrobic?

9. Data: 2004-06-27 20:13:50

Od: "Marek" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> starsza, chtura nie sądzi, aby wesz mogła się
> wrzepiać w skórę

to jest chyba bardziej na skorze ale w okolicy wlosow lonowych. nie ma
problemu ze zdrapaniem tego i wywaleniem. doradzcie czym mam to wybawic i
ile mi to zajmie czasu?

10. Data: 2004-06-27 20:14:48

Od: "starsza" <s...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <...@...pl> napisał w wiadomości

> niestety mam obawy ze ta sa jak to sie mowi "mendy" jesli
> wiecie co mam na mysli. moze jakis link jak to wyglada abym mowgl sie
> upewnic? co mam zrobic?

no to teraz robi się wstydliwie;)
"menda" to chyba wesz łonowa..
spróbuj szukać pod wesz, bo mogę się
mylić...

starsza, chtura nie sądzi, aby wesz mogła się
wrzepiać w skórę

Ciąża i alergia.
dziwne zachowanie....
Jak szybko zaleczyć otarcie twarzy ?