wszyscy się spotykają a ja...

1. Data: 2002-10-17 20:10:34

Temat: Re: wszyscy się spotykają a ja...
Od: "Slawka" <p...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ojoj skad ja to znam, one sie tu umawiaja a my mieszkanki malych miast
> cierpimy w milczeniu... :) Ale rzecz jasna dolaczam sie do zyczen udanej
> zabawy :)
Kochane!
to, ze piszemy o Poznaniu lub Wroclawiu nie oznacza, ze tylko mieszkanki
tych miast maja sie spotkac! Wszyscy sa mile widziani, z kazdego miasta i
miasteczka, nie siedziec mi tu cicho, tylko zwolac Komitet Organizacyjny i
spotykamy sie w jakims miejscu - sympatycznym dla wszystkich, nie tylko dla
W-wy, Poznania i Wroclawia, albo Krakowa!
Pozdrawiam wszystkich z calej Polski!!!!!
Do zobaczenia gdzies tam!
Slawka
--
"Babę zesłał Bóg, raz mu wyszedł taki cud,
Babę zesłał Bóg, coś innego przecież mógł.

1. Data: 2002-10-17 20:11:31

Od: "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> A skąd jesteś?
>
> Pozdrawiam
> K.

Jaroslaw, ot takie miasteczko 50 km od Rzeszowa :)

1. Data: 2002-10-17 21:55:58

Od: "Sabina" <s...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

no ja jestem z Kalisz jak na razie obecnie tu mieszkam
ale czesto bywam w pieknym i ulubionym miescie Wroclawiu i w okolicach
Opola:)))) wiec moze kiedys tez sie zjawie:)
pozdrawiam:)

1. Data: 2002-10-18 07:35:22

Od: "Edzia" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nikogo z Białegostoku też nie zauważyłam ale pozdrawiam i życzę udanego
spotakania:)
Edzia

1. Data: 2002-10-18 08:34:23

Od: "Kruszynka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no ja jestem z Kalisz jak na razie obecnie tu mieszkam
> ale czesto bywam w pieknym i ulubionym miescie Wroclawiu

jejku, jak ona to ladnie ujela ;)))

Kruszyna
(w ktorej wezbrala lokalna duma i regionalny patriotyzm :D )

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-10-18 11:20:37

Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pchła Szachrajka" <k...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

> Jaroslaw, ot takie miasteczko 50 km od Rzeszowa :)

A ja Krosno tez 50 km od Rzeszowa ale w druga stronę ;-)))

1. Data: 2002-10-18 11:49:34

Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja Krosno tez 50 km od Rzeszowa ale w druga stronę ;-)))

A ja z Rzeszowa to 50 kilimetrów w obie Wasze strony :))

Asia

1. Data: 2002-10-18 11:59:09

Od: "Kaśka [Vaire]" <v...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ooo jak fajnie, to bliziutko :)))

K.

v...@g...pl

1. Data: 2002-10-18 15:27:23

Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-10-18 19:31:18

Od: M...@p...fm (Monika) szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny przecież zawsze można zrobić kiedyś, spotkanie wyjazdowe
> (ogólnopolskie, ogólnolistowe:))). Wiem że to nie takie proste ale, jak się
> bardzo chce to się da.

Na pewno sie da;-) Ale ja to nawet na ogolnopolskie nie mam teraz szans,
bo nie jestem w kraju;-(((((
Ale rowniez zycze wszystkim udanej zabawy;-)))

Pozdrawiam - Monika

Nie tylko dla bogaczy... pogoda! >>> http://link.interia.pl/f166e

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda