wszystkim

1. Data: 2003-12-20 07:55:22

Temat: wszystkim
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Dużo ciepła i miłości w czasie Świąt i w całym Nowym Roku
życzy KM
P.S. Jak radzicie sobie beze mnie? Wiem, nie najlepiej, ale musiałem rzucić
was na głęboką wodę!

2. Data: 2003-12-20 10:34:06

Temat: Re: wszystkim
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości
> [...]
> życzy KM
> P.S. Jak radzicie sobie beze mnie? Wiem, nie najlepiej, ale musiałem

Duch, Duch poprzednich Świąt nam się objawił:-)

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2003-12-20 11:45:02

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w
> wiadomości news:bs0vad$lc8$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Duch, Duch poprzednich Świąt nam się objawił:-)
>
> Pozdrawiam, Basia.

Napływają do mnie na priv serdeczności świateczne od wielu grupowiczów. Miło
mi bardzo że pamiętacie o Dziadku. Wybaczcie że nie każdemu osobno ( oj
Babcia mnie wykorzystuje, wykorzystuje) ale hurtem - wszystkim wspaniałym
znawcom przyrody, przemiły czupurnym dyskutowiczom (a może dyskutantom), no
więc Wam wszystkim życzę w swoim i Babci imieniu cudownych, rodzinnych,
pełnych ciepła i miłości Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku, w którym
spełnią się wszystkie Wasze plany. Wszystkiego Najlepszego !!
--

Jak zwykle - ciepły (przepełniony ciepłymi uczuciami) - Dziadek

4. Data: 2003-12-20 12:32:34

Od: "1stgreen" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zwykle - ciepły (przepełniony ciepłymi uczuciami) - Dziadek

Dziękujemy ciepło.

Pozdrawiam
PP.

5. Data: 2003-12-20 15:30:45

Temat: Re: wszystkim - serdeczna życzenia bożonarodzeniowe
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dziadek" <d...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bs1g8e.3vue219.1@news.Dziadek.priv.pl...

> [...]
Roku, w którym
> spełnią się wszystkie Wasze plany. Wszystkiego Najlepszego

I ja się dopiszę:-)
Również podziękowania za wszystkie wirtualne kartki i
życzenia, które do mnie napływają:-)
Naprawdę jestem wzruszona....

Kochani - pięknych i radosnych Świąt, spędzonych w gronie
najbliższych - oby nikt z Was nie czuł się samotny w
wigilijny wieczór. Miłości, ciepła, spokoju - nie tylko od
Święta...

A Nowy Rok niech przyniesie Wam tylko chwile radosne -
szczególnie te spędzone w ogrodach. Niech będą one powodem
do dumy i satysfakcji.
Niech dni będą jasne, noce spokojne, niech marzenia spod
zamkniętych powiek wypłyną i niech się staną....

Pozdrawiam
Marta z rodziną

6. Data: 2003-12-20 15:47:56

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Jak radzicie sobie beze mnie? Wiem, nie najlepiej, ale musiałem
rzucić
> was na głęboką wodę!

Ciężko jest a młode pokolenie pl.rec.ogrodników już za bardzo nie wie kim
jesteś :-((

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

7. Data: 2003-12-20 16:47:58

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciężko jest a młode pokolenie pl.rec.ogrodników już za bardzo nie wie kim
> jesteś :-((
>
> Rafał Wolski

Czy to nie pan z kamienną babą ?:-)

Pozdrawia zasłyszanie boletus

8. Data: 2003-12-20 17:34:09

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" napisała Napływają do mnie na priv serdeczności
świateczne od wielu
> grupowiczów. > I ja się dopiszę:-)
> Również podziękowania za wszystkie wirtualne kartki i
> życzenia, które do mnie napływają:-)
> Naprawdę jestem wzruszona....

Dołączam się do Marty, serdeczne dzięki.
Życzę wszyskim wspaniałych rodzinnych świąt, ciepła i serdeczności.
Jerzy i Teresa z rodziną

9. Data: 2003-12-20 19:51:05

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dołączam się do Marty, serdeczne dzięki.
> Życzę wszyskim wspaniałych rodzinnych świąt, ciepła i serdeczności.
> Jerzy i Teresa z rodziną

Mój domek być może blisko Twojego.

Pozdrawia po kaszebsku boletus

10. Data: 2003-12-22 06:59:19

Temat: Odp: wszystkim
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimo, że uczestniczyłam na kilku spotkaniach grupy w okresie ostatnich
trzech lat,
to nie miałam okazji poznać Ciebie osobiście Krzysztofie M.,
mam nadzieję, że przybędziesz jeszcze kiedyś na spotkanie grupowe.
My na głębokiej wodzie, a Ty gdzie?

Przesyłam wszystkim życzenia zdrowych i miłych Świąt
i wiele sukcesów ogrodniczych w Nowym 2004 Roku

Krycha

Encyklopedia drzew i krzewów ozdobnych
Namorzyny
www.maliny.org - to nowa strona Janusza Czapskiego!!!