wszystko dla kobiet

1. Data: 2003-01-04 13:00:40

Temat: wszystko dla kobiet
Od: "Ania" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
zadbaj o swoj look www.strony.wp.pl/wp/twojlook

1. Data: 2003-01-04 23:11:50

Temat: Re: wszystko dla kobiet
Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
news:av6m0i$l24$1@news.tpi.pl...

> --
> zadbaj o swoj look www.strony.wp.pl/wp/twojlook

Ile razy zamierzasz jeszcze reklamować tą stronę, którą
po pierwsze rekalmowałaś już chyba ze 2 razy, po drugie nie było
przychylnych opinii
dotyczących jej, (reklamowanie jej po ileś razy nie wniesie do niej treści)
a po trzecie nic się nie zmieniło i dalej tam nic godnego uwagi nie ma?

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2003-01-05 10:55:32

Od: "izusek" <I...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asia" <r...@r...mm.pl> napisał w wiadomości
> [...]
treści)
> a po trzecie nic się nie zmieniło i dalej tam nic godnego uwagi nie ma?

Wlasnie :P

1. Data: 2003-01-05 19:20:02

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu, nie bierz bardzo do serca wszystkich uwag krytycznych grupowiczek, tj.
same uwagi najzupelniej sluszne, ale nalezy zawsze wyciagac jakies pozytywne
wnioski na przyszlosc. Prosze wiec abys przeczytala poprzednie posty i
poprawila bledy, ktore wskazaly grupowiczki a ja ze swej strony dorzuce
jeszcze garsc uwag:

- wydaje mi sie, ze masz klopoty z niektorymi elementami witryny. Jesli
chcesz to mam znajomego ktory jest wlascicielem firmy zajmujacej sie
webdesigningiem. Jego strona to www.wegant.com Zobacz jak on projektuje
strony, a jakbys miala pytania, to mysle ze nie obrazi sie jak do niego
napiszesz (namiary podane na stronie) i powolasz sie na mnie.

- rzeczywiscie oglaszanie sie przez te liste dyskusyjna nie jest najlepszym
sposobem na popularyzacje stronki, sa duzo lepsze sposoby, tak aby
wyjezdzala w miare wysoko w hierarchi wyszukiwarek itp.

- pamietaj, ze nie wolno kopiowac elementow stron bez zezwolenia autora.
Jest to karalne, nie mowiac o tym ze stanowi plagiat wiec sprawe bardzo
watpliwa moralnie. Jesli chcesz moge ciebie skontaktowac z prawnikiem
specjalizujacym sie w prawie autorskim.

- uwaga moze blaha. Mialem juz okazje nosic niektore elementy z bielizny
meskiej prezentowanej na twojej stronie. Wygladalem w niej calkiem sexy ;-)
ale niestety pod wzgledem wygody noszenia nie sa one szczytem osiagniec
projektowych. Wydaje mi sie, ze niektore dzialy projektowe bielizny meskiej
zostaly wchloniete przez ich damskie odpowiedniki i stad zdarzaja sie czasem
takie absurdy jak umieszczenie szwow niezgodnie z meska anatomia (np. szew w
kroku zdecydowanie za bardzo przesuniety do tylu) ale za to analogicznie do
ich damskich odpowiednikow. Lepiej - zanim umiescisz cos na stronie -
zapytac uzytkownikow (lub uzytkowniczki) co sadza o danym wyrobie.

pozdrawiam,
Przemo

Dobra maseczka
rozstępy w ciąży