wszystko zależy ode mnie?

41. Data: 2007-03-18 19:25:29

Temat: Re: wszystko zależy ode mnie?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka <c...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@p...googlegr
oups.com...
On 16 Mar, 14:22, "Zenon Kapusta" <a...@N...gazeta.pl>
wrote:

> Prawda jak zwykle leży gdzieś pośrodku. Jeśli będziesz uważać, że
> nic - powiesisz się. Jeśli uznasz, że wszystko - będziesz nie do
> zniesienia dla innych.

Podoba mi się druga część spostrzeżenia - delikatnie acz konkretnie
przypominająca, że każde nasze działanie jest umocowane wśród innych
ludzi ;)

Tyle że nikt [z was] nie jest niezastąpiony... ;)

42. Data: 2007-03-18 19:32:24

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik freeprogrammer <f...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ethm9t$3md$...@i...gazeta.pl...
> Czytaj uwaznie Haniu,
> "ani tez !!!nie masz!!! na nic wpływu"
> czyli masz na cokolwiek wplyw.
> Widze po postach ze mezczyzni zakumali o co mi chodzi, z kobietami jak
> zwykle ciezej ale Was kochamy za cos innego:D
>
> Ateisci wierza ze mozna w nic nie wierzyc;)

Nie jestem ateistą a jakoś nie muszę już w cokolwiek wierzyć... ;)

Ignacy Loyola...[to jego patent] mówił ciut inaczej:
"Ufaj jakby wszystko zależało od Boga a nic od Ciebie,
a działaj jakby wszystko zależało od Ciebie a nic od Boga" ;)

43. Data: 2007-03-18 19:33:31

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Mar, 08:57, freeprogrammer <f...@g...pl> wrote:

> Módl się jakby wszystko zależało od Boga, pracuj jakby wszystko
> zależało od Ciebie.

No ok - a co z ateistami?

===
Ich problem...chyba że też i twój? ;)

44. Data: 2007-03-18 21:05:31

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 20:33, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik Hanka <c...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> ===
> Ich problem...chyba że też i twój? ;)

Logicznym jest, że jeśli byłby i mój, to mieszczę się w zaimku "ich".
To po pierwsze.

A po drugie:
Nie wystarczy mieć co powiedzieć. Trzeba jeszcze wiedzieć, kiedy to
zrobić.

Hanka
;)

45. Data: 2007-03-18 21:19:25

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka <c...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@d...googleg
roups.com...
On 18 Mar, 20:33, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Użytkownik Hanka <c...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> ===
> Ich problem...chyba że też i twój? ;)

H:
Logicznym jest, że jeśli byłby i mój, to mieszczę się w zaimku "ich".
To po pierwsze.

===
S:
Na razie się nie zdeklarowałaś... ;)

H:
A po drugie:
Nie wystarczy mieć co powiedzieć. Trzeba jeszcze wiedzieć, kiedy to
zrobić.

===
S:
Zapewne wiesz najlepiej kiedy inni mają mówić to co sama uznajesz za
właściwe... ;)

46. Data: 2007-03-18 21:52:56

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 22:19, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> H:
> Logicznym jest, że jeśli byłby i mój, to mieszczę się w zaimku "ich".
> To po pierwsze.
>
> S:
> Na razie się nie zdeklarowałaś... ;)

Potrzymamy czytelników w niepewności;)

> [...]
>
> S:
> Zapewne wiesz najlepiej kiedy inni mają mówić to co sama

Nieźle to zmiksowałeś, musiałam dwa razy czytać ;))

Ale nie, ale nieee, wolę, żeby inni sami wiedzieli, lub co najmniej
się
domyślali, co chciałabym usłyszeć :)

I oto nagle wróciliśmy do mojego poprzedniego wątku o mówieniu
prawdy :)

Wnioski proszę:
Wszystko już było, tyle, że wtedy być może jeszcze nie było nas ;))

Hanka
;)

47. Data: 2007-03-18 22:41:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka <c...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@e...googlegro
ups.com...
On 18 Mar, 22:19, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> H:
> Logicznym jest, że jeśli byłby i mój, to mieszczę się w zaimku "ich".
> [...]

Ty się lepiej przyznaj [mówienie prawdy] że sama nie wiesz jaką wersję warto
utrzymywać ;P

> [...]
zrobić.

> S:
> Zapewne wiesz najlepiej kiedy inni mają mówić to co sama

H:
[...]

Mnie wychodzi na to samo co napisałem...może więc przeczytaj to jeszcze
raz... ;P
Swoją drogą to nagminna babska paranoja...chcieć innych[facetów głownie]
wprzęgać w swój [babski] egotyzm w roli "ducha świętego"... ;)

H:
I oto nagle wróciliśmy do mojego poprzedniego wątku o mówieniu
prawdy :)

S:
...czyli wy mówicie co ja chcę usłyszeć a ja będę mówić co chcę...mówić...
;P
Prawda...
...że ładnie? ;)

H:
Wnioski proszę:
Wszystko już było, tyle, że wtedy być może jeszcze nie było nas ;))

S:
To że nie było "nas" to niewielka pociecha...
Skoro były[są] wciąż kobitki takie jak ty -więc dla mnie w sumie bez
różnicy... ;P

48. Data: 2007-03-18 23:43:11

Od: "Hanka" <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Mar, 23:41, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
> prawdy :)
>
> S:
> ...czyli wy mówicie co ja chcę usłyszeć a ja będę mówić co

Yes-yes-yes ;))

> [...]
> To że nie było "nas" to niewielka pociecha...
> Skoro były[są] wciąż kobitki takie jak ty -więc dla mnie w sumie

Mam się obrażać czy dziękować za komplement?

Hanka
;))

49. Data: 2007-03-19 09:26:21

Temat: Re: wszystko zależy od?
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka <c...@g...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@y...googlegr
oups.com...
On 18 Mar, 23:41, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

> [...]
> prawdy :)
>
> S:
> ...czyli wy mówicie co ja chcę usłyszeć a ja będę mówić co

H:
Yes-yes-yes ;))

S:
No jakby ci to powiedzieć... ;P
[...że ja na taki "estetyczny układ" nie mam ochoty?
I chyba nikt mej płci -poza facetem który miałby z niego "pozawerbalne"
korzyści...] ;)

> [...]
> To że nie było "nas" to niewielka pociecha...
> Skoro były[są] wciąż kobitki takie jak ty -więc dla mnie w sumie

H:
Mam się obrażać czy dziękować za komplement?

S:
To zależy którą stronę swej osobowości dopuścisz akurat do głosu
[interpretowania] ;P

Re: dzisiaj...
Nonznero. Logika ludzkiego przeznaczenia...
terapeuci - plusy i minusy
Wikipedia
Dziwne zwyczjae