wuoek inwalidzki za kody kreskowe

1. Data: 2002-01-24 19:57:47

Temat: wuoek inwalidzki za kody kreskowe
Od: "Madzia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow!
Nie bywam niestety na Waszej grupie, ale mam pytanie: nie wiem, czy
pamietacie taka akcje, ktora kilka lat temu miala miejsce w Polsce, zbieralo
sie kody kreskowe "z czworka" z produktow roznego pochodzenia i wysylalo na
jakis adres - no wlasie NA JAKI ADRES? - pare tysiecy czy milionow kodow
ktos zamienial na wozek inwalidzki. Czy Ktos moze wie czy to jest jeszcze
aktualne, a jesli tak to gdzie te kody przesylac? Dzieki za informacje,
pozdrawiam:
Madzia

2. Data: 2002-01-24 22:41:08

Temat: Re: wuoek inwalidzki za kody kreskowe
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Madzia" <m...@i...pl> writes:

> pamietacie taka akcje, ktora kilka lat temu miala miejsce w Polsce, zbieralo

Metnie pamietamy.

> [...]
> ktos zamienial na wozek inwalidzki. Czy Ktos moze wie czy to jest jeszcze
> aktualne, a jesli tak to gdzie te kody przesylac?

O ile sie orientuje, nie jest aktualne i chyba nigdy nie bylo...

MJ

LEP
LEP
rezydentura