[wwa]gdzie kupic skalpel?

1. Data: 2003-08-18 14:31:36

Temat: [wwa]gdzie kupic skalpel?
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

w aptekach nie ma, a ja potrzebuje, zeby sobie delikatnie wycynac obumarla
skore przy kurzajce. od wielu miesiecy codziennie na noc przykladac cytryne
w occie i scieram pumeksem, ale to chyba za slabe to scieranie, bo rano jest
b. duzo bialej skory i moze wlasnie ten skalpel mi pomoze...

2. Data: 2003-08-18 14:47:33

Temat: Re: [wwa]gdzie kupic skalpel?
Od: sdh <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> [...]
> cytryne w occie i scieram pumeksem, ale to chyba za slabe to scieranie, bo
> rano jest b. duzo bialej skory i moze wlasnie ten skalpel mi pomoze...
pamietam, ze fartuch laboratoryjny, sprzet typu pensety, nozyki itp. rzeczy
mozna kupic w sklepie w szpitalu banacha. ale ja tam bylem ze dwa lata temu

--
sdh

3. Data: 2003-08-18 17:12:48

Od: "Krystyna" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> b. duzo bialej skory i moze wlasnie ten skalpel mi pomoze...

Ja zamówiłam w aptece i za dwa dni miałam.

4. Data: 2003-08-19 06:53:32

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

> Ja zamówiłam w aptece i za dwa dni miałam.

a w ktorej, moze w wwie?... ja tez zamowilam w aptece, ale potem przyszlam i
powiedzieli mi, ze ich hurtownia nie ma skalpeli...

5. Data: 2003-08-19 07:38:31

Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
> w aptekach nie ma, >

proszę bardzo , skalpeli u nas dostatek , firmy AESCULAP ,od ręki , jeśli
komuś się chce na żerań ( w-wa) jechać .

( 22 ) 519 02 40 info na telefon , że niby kryptoreklamy nie będzie.

pozdrawiam,

Darek

6. Data: 2003-08-19 12:35:02

Od: d...@i...pl (dino) szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> [...]
> w occie i scieram pumeksem, ale to chyba za slabe to scieranie, bo rano jest
> b. duzo bialej skory i moze wlasnie ten skalpel mi pomoze...

skalpele kupuje sie w sklepach zaopatrzenia medycznego... ale tak nawiasem
mowiac, stosowana przez ciebie metoda w ponad 50% przypadkow prowadzi do
nowotworów skóry (przed chwila specjalnie spytalem o to doskonalego
specjaliste darmatologa).
Pozdrawiam dino

--------------------------------------
Wyslano z serwisu FizjoNet. http://www.fizjo.pl/

7. Data: 2003-08-19 12:47:55

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Dąbrowski" <t...@p...com> napisał w wiadomości

> proszę bardzo , skalpeli u nas dostatek , firmy AESCULAP ,od ręki , jeśli
> komuś się chce na żerań ( w-wa) jechać .
>
> ( 22 ) 519 02 40 info na telefon , że niby kryptoreklamy nie będzie.

jestem z tarchomina, wiec mialabym niedaleko. a mozna prosic dokladny adres
i godziny otwarcia?
ile kosztuje ten skalpel i czy mozna dokupic u was do niego raczke?

8. Data: 2003-08-19 12:52:29

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "dino" <d...@i...pl> napisal w wiadomosci

> mowiac, stosowana przez ciebie metoda w ponad 50% przypadkow prowadzi do
> nowotworów skóry (przed chwila specjalnie spytalem o to doskonalego
> specjaliste darmatologa).

dino, ale moje kurzajki mnie juz w rozpacz wpedzaja - co mam robic, skoro
oporne byly 6-krotnemu zamrazaniu (burchel na kilka cm, chodzic porzez
tydzien nie moglam na piecie po kazdym zabiegu, bol nie z tej ziemi), raz
mialam lyzeczkowane, do tego wszystkie brodacidy i verumale przetestowane.
jakies tabletki doustne tez. cytryne tez uzywac juz z pol roku, gdzie tu
wszyscy na grupie mnie zapewniali, ze to kwestia tygodni. im sie udalo, a mi
nie. moje leczenie tych kurzajek tra juz 8 lat - nieprzerwanie czyms je
smaruje. a jak tylko przestane, to rosna nowe.mam juz chyba z 5. najgorsze
jest to, ze one sa na piecie - tam jest najtwardsza skora, no i przy
chodzeniu wbija sie te kurzajki glebiej.....moze twoj lekarz jest z wwy i mi
pomoze? chodzilam juz nawet do takiego dermatologa, co wyleczyl tancerke
mazowsza z 3- kurzajek na calych stopach. a moim nie dal rady.

POMOCY
Alopecia
Bielactwo
NOVYNETTE