www.7ya.ru

1. Data: 2003-06-09 18:52:32

Temat: www.7ya.ru
Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

poniewaz czesto piszecie o tej stronie i puszczacie linki na nia,
postanowilam zajrzec. No i jest tam sporo fajnych prac. No i teraz problem,
o co w ogole chodzi na tej stronie?:))). Nie znam royjskiego, oprocz tego co
w podstawowce sie uczylam i juz nic nie pamietam. Czy mozna jakos pobrac z
tej strony wzory na obrazki?

1. Data: 2003-06-09 19:26:40

Temat: Re: www.7ya.ru
Od: m...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Hej

Iza wchodzisz na strone: <http://www.7ya.ru/photos/index-private.asp>

TU: wyswietla Ci sie spis-(na zielono) "nickow" ludzi ktorzy umieszczaja tutaj
zdjecia (niekoniecznie schematow czy wzorow)

Kazdy nick- jest linkiem do galerii wlasciciela - wiec musisz poklikac i
popatrzec czy jest cos co Cie interesuje.

Obok nicka jest ilosc fotografii w jego galerii i data aktualizacji.

To wszystko

Jak widzisz nie trzeba dobrze znac rosyjskiego a tez dasz sobie swietnie rade.

Trzymaj sie i jak bedziesz miala problem z czyms to wal smialo

1. Data: 2003-06-09 19:38:15

Od: "Izabelka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> To wszystko
>
> Jak widzisz nie trzeba dobrze znac rosyjskiego a tez dasz sobie swietnie
rade.

> Trzymaj sie i jak bedziesz miala problem z czyms to wal smialo

Dzieki, zlota z Ciebie osoba. Ja nawet tu bym nie doszla ;). Ale mam
smykalke teraz do tego wyszywania :)))

pozdrowka

Warszawianki 11.06
(xxx) Szukam wzorków