www.eragsm.pl - moim zdaniem przegiecie

1. Data: 2000-10-11 09:29:14

Temat: www.eragsm.pl - moim zdaniem przegiecie
Od: Michal 'Orr' Daszkowski <m...@u...idn.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzieliście już to cudo? Bez flasha albo javascriptu nie da się
tej strony obejrzeć. Próbowałem ją oglądać dwiema znanymi mi
przeglądarkami tekstowymi i żadną z nich się to nie udało.

Co o tym sądzą niewidomi internauci? Może tak napisać do webmasterów
Ery w tej sprawie?

Pozdrawiam
Orr

--
/~~\ __ __ ____________________________________________________
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <o...@i...pl> PGP: DB36A1F1 |

2. Data: 2000-10-11 19:14:41

Temat: Re: www.eragsm.pl - moim zdaniem przegiecie
Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal 'Orr' Daszkowski wrote:

> [...]
> przeglądarkami tekstowymi i żadną z nich się to nie udało.
>
> Co o tym sądzą niewidomi internauci? Może tak napisać do webmasterów

Witam

Oczywiscie ze pisac toz to jawna dyskryminacja i antyintegracja, a
niewidomi internauci napewno sie nie zachwycili

--
3mka Apik
a...@c...pl

3. Data: 2000-10-11 19:28:44

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przeglądarkami tekstowymi i żadną z nich się to nie udało.
>
> Co o tym sądzą niewidomi internauci? Może tak napisać do webmasterów

Witam

Oczywiscie ze piX-Mozilla-Status: 0009yminacja i antyintegracja, a

4. Data: 2000-10-12 07:52:38

Od: "Jacek Kruszniewski (IT)" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tej strony obejrzeć. Próbowałem ją oglądać dwiema znanymi mi
> przeglądarkami tekstowymi i żadną z nich się to nie udało.

No cóż - typowy przerost formy nad treścią :-)
Same wodotryski i inne bajery - a w środku nic :-)

> Co o tym sądzą niewidomi internauci? Może tak napisać do webmasterów
> Ery w tej sprawie?

A to dobry powysł napisać do ery że ich strona dla pewnej części społeczeństwa
(czytaj przyszłych klientów) jest po prostu nieczytelna !!!, długo się wczytuje,
i na części przeglądarek po prostu nie działa :-(

Jacek Kruszniewski

5. Data: 2000-10-19 22:45:45

Od: s...@b...gnet.pl (sp3sfz) szukaj wiadomości tego autora

Cześć!
Czytałem że się zainteresowaliście stroną eragsm.Chciałem was prosić o pomoc
w znalezieniu bramki sms ery ,stara chyba znikneła ze strony eragsm.Jeśli
macie jakieś namiary na coś co jeszcze działa to dajcie znać.
Sławek

---
Zapraszamy do nowego serwisu filmowego KLAPS.
KLIKNIJ <http://klaps.poland.com/konkursy/index.asp?rek=6>
Nie bedziesz zalowal!
---
--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.soc.inwalidzi
http://niusy.onet.pl/pl.soc.inwalidzi

6. Data: 2000-10-20 11:03:38

Temat: Bramka SMS Ery (Bylo: www.eragsm.pl...)
Od: "Maciek" <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

sp3sfz ...
> (...) Chciałem was prosić o pomoc
> w znalezieniu bramki sms ery (....)
> Sławek

Strona
http://boa.eragsm.com.pl/sms/sendsms.asp
dostepna poprzez link "Wyslij SMS z Internetu" ze strony
http://www.eragsm.pl/ofer_c/uslugi/sms.asp

Jak tam dotrzec?
http://www.eragsm.pl/ -> Wersja DHTML -> Oferta dla Ciebie
-> Uslugi -> Bramka SMS (dostepna po czterech - szesciu
kliknieciach w druga strzalke w dol)

Maciek

7. Data: 2000-10-20 12:19:38

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

sp3sfz napisał(a):

> [...]
> w znalezieniu bramki sms ery ,stara chyba znikneła ze strony eragsm.Jeśli
> macie jakieś namiary na coś co jeszcze działa to dajcie znać.

Proponuję gadu-gadu - stary sms-express
http://www.ghadu-gadu.pl/

Jacek

8. Data: 2000-10-20 12:20:57

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):

> Proponuję gadu-gadu - stary sms-express
> http://www.ghadu-gadu.pl/
ups sorry
http://www.gadu-gadu.pl/

9. Data: 2000-10-22 12:27:26

Od: Apik <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski napisał(a):

> ups sorry
> http://www.gadu-gadu.pl/

Niestety uzywam juz chwile ale od piatku bramka do ery nie dziala nawet
gg nie pomaga a choleramie bierze bo czesto korzystalem.
--
3mka Apik
a...@c...pl

10. Data: 2000-10-22 16:42:06

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Apik" <a...@c...pl> napisał w wiadomości

> Niestety uzywam juz chwile ale od piatku bramka do ery nie dziala nawet
> gg nie pomaga a choleramie bierze bo czesto korzystalem.
> --
Pobierz ostanią wersję, podobno poprawili i era działa ;-D

wozek (pilnie potrzebny)
korepetycje-Rzeszow
Opieka nad osoba uposledzona
test; nie czytaj