www.mono-ski.prv.pl - po modernizacji ZAPRASZAM

21. Data: 2005-06-01 23:09:18

Temat: Re: www.mono-ski.prv.pl - po modernizacji ZAPRASZAM
Od: Maciej Bogucki <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rolins napisał:

> Dodam jeszcze jedno... jako ze moj serwis ma charakter niekomercyjny ,
> najchetniej oczekiwal bym pomocy niekomercyjnej ;)
>
> poprostu wspoltworzenie

A czy ja mówiłem/pisałem o jakiejś komercji?? ;)

22. Data: 2005-06-02 11:18:31

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie w Explorerze strona wygląda OK. W Mozilli i w Netscapie niektóre
zdjęcia nachodzą na tekst ale można to przeżyć, nie jest to denerwujące.
Wygląd wyglądem - ważniejsza od formy jest treść strony, a z tego co widzę -
dobrze, że posegregowałeś informacje na dyscypliny sportowe.
Dzięki Twojej stronce, chyba jedyna w "polskim necie", może więcej ludzi
niepełnosprawnych będzie cieszyło się z życia dzięki sportowi, rekreacji a
nawet zwykłej jeździe na wózku (handbiku).

--
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
www.handbike.pl

23. Data: 2005-06-02 16:11:27

Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ja mówiłem/pisałem o jakiejś komercji?? ;)

sorki ze tak pozno odpisuje.. jesli propozycja jest nadal aktualna, to
odpisz mi na priv wtedy pogadamy dokladniej co trzeba zrobic.

rolins[MALPA]tlen.pl
lub najlepjej gg: 645095

Praca dla niepełnosprawnych, najchętniej EPI, Warszawa
szukam wolnego terminu nad morzem
Komunikacja międzyludzka wśród ON
A może tak na yachcik ?
Dodatki do najnizszych rent?