---> www.wr.prv.pl

1. Data: 2002-03-13 01:09:12

Temat: ---> www.wr.prv.pl
Od: "Łukasz Rostek" <i...@w...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj zamieściłem tu ogłoszonko o mojej stronie www.wr.prv.pl Jeśli tam
byliście to bardzo wam dziękuje. Jeśli nie - ZAPRASZAM. Prosze o opinie na
temat tej strony tu na forum lub w ksiedze gości.

Pozdrawiam
Łukasz

2. Data: 2002-03-13 03:59:34

Temat: Re: ---> www.wr.prv.pl
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Łukasz Rostek" <i...@w...prv.pl> wrote in message
> Wczoraj zamieściłem tu ogłoszonko o mojej stronie www.wr.prv.pl Jeśli tam
> byliście to bardzo wam dziękuje. Jeśli nie - ZAPRASZAM. Prosze o opinie na
> temat tej strony tu na forum lub w ksiedze gości.

Odwiedzilem - podoba mi sie bardzo. Wprawdzie wiekszosc jest o roslinach
doniczkowych, a ja takich nie mam, ale o cebulkowych poczytalem chetnie
(choc oczywiscie w pewnych sprawach mam inne poglady).

Jesli mozna, pare uwag/sugestii:
- Przy wejsciu ukazuje sie jakies "pop-up window", nie znosze ich.
- Strona "Wybierz rozdzielczosc" jest moim zdaniem niepotrzebna.
Nie widze roznicy przy wybraniu jednej i drugiej, poza tym nie interesuje
mnie jaka mam rozdzielczosc. Taka dodatkowa strona tylko irytuje.
Jesli absolutnie, niezbednie pragniesz miec rozne strony z roznymi
rozdzielczosciami, to daj jedna z nich jako wejsciowa, a stamtad link
na druga dla zainteresowanych.
- Zmien "7 marzec", 26 luty" itp. na poprawne "7 marca", "26 lutego"
itp. Mowimy "7 marca" jako skrot od "7 dzien marca".

Oczywiscie nowy dzial "ogrod" moim zdaniem powinien powstac.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2002-03-13 10:17:14

Od: "Sheriff" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie z tamtąd wracam... Nie jestem ani ogrodniekiem ani nikim takim, ale
stronka bardzo mi się podoba - jest ok!
Pozdrawiam.

Użytkownik "Łukasz Rostek" <i...@w...prv.pl> napisał w
wiadomości news:YExj8.480756$V52.5034214@news.chello.at...

4. Data: 2002-03-13 19:09:28

Od: f...@q...pl (Faber) szukaj wiadomości tego autora

Na początek może być, choć adresowana jest chyba do początkujących
ogrodników. Mam trochę uwag do części hydroponicznej. Ciekawi mnie, czy
znasz tę tematykę z własnych doświadczeń, czy z literatury.

Jak na mój gust - na stronie jest zdecydowanie za dużo literówek.
Literówki i przejęzyczenia popraw (np. aksamitka kwitnąca JUŻ po 6
miesiącach od wysiewu) i działaj dalej.
Powodzenia ;)))
Pozdrawiam - Danusia

byliście to bardzo wam dziękuje. Jeśli nie - ZAPRASZAM. Prosze o opinie na
temat tej strony tu na forum lub w ksiedze gości.

Pozdrawiam
Łukasz

zamioculcas
co to jest pyro...