wybielanie zabkow

1. Data: 2003-03-05 23:13:44

Temat: wybielanie zabkow
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej:))
ja tu nowa jestem:))
milo sie Was czyta:)
wkraczam od razu z pytaniem: czy ktoś uzywał juz może pasków wybielających
white-streeps firmy blend-a-med? drogie jest dranstwo (150 zl...) wiec chc
ialabym wiedziec jak i czy dziala.
pozdrawiam
kroofka

1. Data: 2003-03-06 11:20:30

Temat: Re: wybielanie zabkow
Od: "Goska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie. Ale za to miałam pastę z takim Hiszpanem chyba na opakowaniu. Mozna ją
dostać w aptekach, nie wiem czy w drogeriach też. Jest czerwona- mocniejsza,
dla palaczy i niebieska o delikatniejszym działaniu.
Skutkuje, a przy okazji jest o wiele tańsza (ok. 30zł.)
Niestety nie pamiętam jak sie nazywała.

1. Data: 2003-03-06 20:09:54

Od: "Pata" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goska" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dla palaczy i niebieska o delikatniejszym działaniu.
> Skutkuje, a przy okazji jest o wiele tańsza (ok. 30zł.)

Ta pasta w polskim tłumaczeniu nazywa się Diamentowa Emalia

Pozdrawiam
Pata

1. Data: 2003-03-07 12:58:55

Od: "Magda" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podnoszę wątek bo też jestem ciekawa czy te paski naprawdę wybielają. Przy
okazji może znajdzie się ktoś jeszcze zadowolony ze wspomnianej pasty do
zębów i potwierdzi jej skuteczność.

1. Data: 2003-03-07 22:32:37

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda wrote:
> Podnoszę wątek bo też jestem ciekawa czy te paski naprawdę wybielają. Przy
> okazji może znajdzie się ktoś jeszcze zadowolony ze wspomnianej pasty do
> zębów i potwierdzi jej skuteczność.

Ta pasta likwiduje osad, a takze poprawia kontrast miedzy zebami, a
dziaslami, przez co zeby wydaja sie bardziej biale.
A przy wybielaniu nalezy pamietac, ze naturalna biel naszych zebow moze
nie byc wcale biala tylko np. w kolorze kosci sloniowej.
Tak wiec nie oczekujmy cudow po cudownych paskach :)
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-03-08 13:25:08

Od: "Anutka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> okazji może znajdzie się ktoś jeszcze zadowolony ze wspomnianej pasty do

Sama jestem ciekawa tych paskow wybielajacych, ale wydaje mi sie to zbyt
piekne aby bylo prawdziwe..
Probowalam juz wszystkiego aby wybielic zeby, mialam tez paste diamentowa
emalia, uzywalam jej wiele lat temu (jak jeszcze nie bylam palaczka..) i ta
pasta nic nie dala. Jak ktos ma zeby koloru kurzego jajka lub zolte to nie
wybieli ich niczym, to zalezy od ich naturalnego kolorytu. Owszem, jest
zabieg wybielania u dentysty, ale kosztuje okolo 1 tysieca zlotych!

Pozdrawiam
Ania

http://www.gazeta.pl/usenet/

St. Ives-maseczka z glinki mineralnej