wybielanie zebow

1. Data: 2001-05-16 02:29:34

Temat: wybielanie zebow
Od: "mfedtgok" <s...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie zwiazane z wybielaniem martwych zebow:
Na czy polega wybielanie (sa podobno rozne metody)?
i czy mozna to robic samemu w domu, czy sa jakies przeciwwskazania?

z gory dziekuje za odpowiedz.

2. Data: 2001-05-19 02:19:39

Temat: Re: wybielanie zebow
Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mfedtgok" <s...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> Mam pytanie zwiazane z wybielaniem martwych zebow:
> Na czy polega wybielanie (sa podobno rozne metody)?
> i czy mozna to robic samemu w domu, czy sa jakies przeciwwskazania?

Zęby wybiela siei martwe i zywe, sa tez rozne techniki.
Najczesciej na specjalnie przygotowana nakladke na zeby
naklada sie zel wybielajacy. czasami wykonuje to lekarz,
ale najczesciej pacjent dostaje zestaw do domu i wybiela
sobie spiac w tych nakladkach z zelem, tak dlugo az osiagnie
pozadany efekt.
jesli przebarwienie dotyczy jakby zeba od wewnatrz, czyli
czesto material do wypelniania korzenia przebarwi zab
od srodka na zewnatrz, to czasami takie wybielanie
nie wystarczy i trzeba taki zab potraktowac indywidualnie, tzn
najczesciej usuwa sie jak najwiecej takiego mat. ze srodka zeba
i zaklada sie tam wybielacz. Stosuje sie to az do uzyskania
zadowalajacego efektu.
iwona

operacja oczu
Tramal przy migrenie-czy jest to lek szkodliwy???
Divascan - jakie podobne leki w leczeniu migren???
"gleevec"
"gleevec"