wycieczka

1. Data: 2003-04-11 10:39:49

Temat: wycieczka
Od: "Slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Możliwe, że większość grupowiczów odpowie mi po prostu -NTG, ale mimo
wszystko proszę o trochę zrozumienia. Mój problem jest następujący;
wybieram się na dłuższą wycieczkę autokarem, a że [niestety] jestem osobą,
która "nieprzyjemnie" znosi tego typu jazdę chciałabym się dowiedzieć, czego
raczej mam unikać [około 2-3 dni przed wyjazdem] aby w trakcie podróży nie
zwrócić tego wszystkiego. Może ktoś mi doradzi, co jeść, co robić, aby mój
humor w trakcie drogi był jak najlepszy ;-))

Pozdro
Slonko

1. Data: 2003-04-11 11:01:54

Temat: Re: wycieczka
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slonko wrote:
> [...]
> zwrócić tego wszystkiego. Może ktoś mi doradzi, co jeść, co robić, aby mój
> humor w trakcie drogi był jak najlepszy ;-))
Jak zle znosisz autokar to nie ma bata, nie bedziesz miala dobrego
humoru _w_trakcie_ drogi.
Aviomarinek i lulu, to najlepszy srodek na przetrwanie :-/
Jesli wierzysz w homeopatie to mozesz sprobowac pobrac juz pare dni
wczesniej kropelki Nux-vomica.
Dobrze tez wziac ze soba termos z goraca, gorzka herbata/mieta.

Pozdrowienia
ISIA

1. Data: 2003-04-11 11:09:17

Od: "fajna laska" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości

Aviomarinek i lulu, to najlepszy srodek na przetrwanie :-/
Jesli wierzysz w homeopatie to mozesz sprobowac pobrac juz pare dni
wczesniej kropelki Nux-vomica.

Serwuje ten lek homeopatyczny mojej 7-letniej siostrzenicy i mojemu pieskowi
(bez obrazy oczywiscie). Oboje znosza podroz bardzo dobrze i nie musza
zasypiac ;) A po aviomarinku od razu zasypiaja:) Wiec jesli chcesz cos
pamietac z podrozy to moze warto sprawdzic :) No i oczywiscie nie objada sie
za bardzo przed droga:)

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2003-04-11 11:10:57

Od: "Dunia" <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slonko <s...@w...pl> napisał(a):
,
> [...]
> zwrócić tego wszystkiego. Może ktoś mi doradzi, co jeść, co robić, aby mój
> humor w trakcie drogi był jak najlepszy ;-))

Ja miewam problemy z jazda samochodem po zakretach, czasem w samolocie...
Staram sie tego dnia jak najmniej jesc, pic tylko wode niegazowana lub jakies
gorzkie ziolka. IMO najlepsze sa tabletki z imbirem, np. Avioplant albo
Lokomotiv (chyba dobrze zapamietalam...). W przeciwnienstwie do aviomarinu nie
daja uczucia sennosci (ja tego nie lubie), ale uspokajaja zoladek.

Dunia

1. Data: 2003-04-11 11:19:29

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

[...]

tez mam chorobe lokomocyjna od zawsze.
co gorsza chyba jakas zaawanasowana, bo jako pasazer nie jestem w stanie bez
mdlosci przejechac 5km autem :( z autobusami miejskimi nie mamproblemu, za
to PKSy to udreka.
wie ktos moze czy jest jakis sposob zeby sie z tego wyleczyc zupelnie?
bo bez sensacji jako pasazer w aucie to tylko noca moge jezdzic, a to dosc
uciazliwe zwlaszcza gdy sie jedzie np. na wakacje :/

mag.

1. Data: 2003-04-11 11:25:38

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

magia/maggie <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał(a):

> bo bez sensacji jako pasazer w aucie to tylko noca moge jezdzic, a to dosc
> uciazliwe zwlaszcza gdy sie jedzie np. na wakacje :/

Dlaczego uciazliwe ? My przewaznie w dluzsze trasy jedziemy noca, brak korkow
i te sprawy...

Dunia
ktora w nastepna srode ma 1000 km do przjechania. Oczywiscie noca ;)

1. Data: 2003-04-11 11:33:20

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego uciazliwe ? My przewaznie w dluzsze trasy jedziemy noca, brak
korkow
> i te sprawy...

Nie zawsze sie da noca. A dla mnie praktycznie kazda podroz autem jako
pasazer jest mordega. I newt jesli nic nie jadalam, to mdli mnie potem caly
dzien i mam niesamowity bol glowy, ktory uniemozliwia mi jazde jako
kierowcy.
beznadzieja :(
A poza tym na wakacje to za dnia ja lubie popodziwiac widoki itd. nie jestem
typem nocnego kierowcy :/

mag.

1. Data: 2003-04-11 11:37:40

Od: "Dunia " <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pasazer jest mordega. I newt jesli nic nie jadalam, to mdli mnie potem caly
> dzien i mam niesamowity bol glowy, ktory uniemozliwia mi jazde jako

Nie wiem, jak z bolem glowy, ale sprobuj te tabletki z imbirem, ewentualnie
herbatke imbirowa. IMO rewelacja i bez 'chemii'.

> A poza tym na wakacje to za dnia ja lubie popodziwiac widoki itd. nie jestem
> typem nocnego kierowcy :/

Chyba, ze sie jedzie autostrada przez Niemcy. Widokow zdecydowanie brak ;), a
jazda w dzien to mordega - korki.

Dunia

1. Data: 2003-04-11 15:49:22

Temat: Odp: wycieczka
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
| daja uczucia sennosci (ja tego nie lubie), ale uspokajaja zoladek.

IMO też Avioplant, bo nie daje takiego uczucia senności jak Aviomarin.
Naprawdę jest znakomity, niejeden sztorm na promie z nim przetrzymałam!!!
Pozdrawiam serdecznie i życzę udanej wycieczki bez przygód
Kasia

1. Data: 2003-04-11 21:27:08

Od: "Ewa" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja kiedys dostalam od kolezanki takie plastry na nadgarstki, ktore
dzialaja na zasadzie akupresury. Nie wiem, czy to zbieg okolicznosci, ale
wtedy caly dzien w podrozy znioslam swietnie.
A jesli chcesz miec dobry humor, to raczej odradzam aviomarin - po tym tylko
spac mozna.
Pozdrawiam, Ewa.

Niestety nie pamietam, jak to sie nazywalo, ale mozesz spytac w aptece.

kuracja pod oczy (?)
3-miasto ->wizaż
Spotkanie we Wrocławiu, raz jeszcze; złe wieści
krem do szyi i dekoltu
dluuuuga lista kosmetykow