wydumałam tełorie...

41. Data: 2010-04-30 19:01:21

Temat: Re: wydumałam tełorie...
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sampi pisze:

> aisza i przemek zbójnik - bo oboje są skompoliterowi co nie
> przeszkadza im wyciągać celne wnioski z długich wywodów.

A tam - skompoliterowiec. Walne coś dłuższego z należytą powagą to na
drugi dzień sam się z tego śmieje - po prostu doświadczenie. A Aiszia to
zboczona jest - tu bym upatrywał dopasowania, jeśli wolno mi epatować
swą małostkowością ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

42. Data: 2010-04-30 20:31:57

Temat: Re: wyduma?am te?orie...
Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
g.googlegroups.com...

To ty musisz być bardzo kłótliwa kobieta jak taka zgodna jesteś?

jasne,
ani jednego dnia byś ze mną nie wytrzymał,
nerwowo ;)

kiwiko

43. Data: 2010-05-01 17:37:09

Od: sampi <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Kwi, 21:01, Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:

> [...]
> drugi dzień sam się z tego śmieje - po prostu doświadczenie. A Aiszia to
> zboczona jest - tu bym upatrywał dopasowania, jeśli wolno mi epatować

wolno, oby nie zbyt rzadko ;)

--
sampi

44. Data: 2010-05-02 01:06:08

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" napisał:

> [...]
> drugi dzień sam się z tego śmieje - po prostu doświadczenie. A Aiszia
> to zboczona jest - tu bym upatrywał dopasowania, jeśli wolno mi

:)

--
Pozdrawiam - Aicha

45. Data: 2010-05-02 18:03:16

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka pisze:

> Coz... Ladnie bysmy razem wygladali. On piekny, ja przystojna.
> No i rozmiar sie zgadza. Bo nieco wyrosnieta jestem przeciez.
> I.

:-)

Stalker

46. Data: 2010-05-02 18:13:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 02 May 2010 20:03:16 +0200, Stalker napisał(a):

> :-)
>
> Stalker

Biustu?

47. Data: 2010-05-03 07:49:33