[fwd] modelki o rozmiarze 40 i w gore ;-)

1. Data: 2003-01-28 12:54:03

Temat: [fwd] modelki o rozmiarze 40 i w gore ;-)
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny,
znalazlam na grupie "pl.praca.oferowana" ponizsze ogloszenie.
Nie mam z nimi nic wspolnego, ale podoba mi sie, ze szukaja modelek,
ktore nie wygladaja jak tyczki ;-).
Ogloszenie dotyczylo Warszawy.

Pozdrawiam
madzik

************************
Size+Models
W zwiazku z przygotowaniami do realizacji nowego projektu poszukujemy
wyjatkowych modelek.. Zadbanych, atrakcyjnych, wysokich [min.174cm] o
kobiecych ksztaltach i rozmiarze ubran 40, 42,44..
Doswiadczenie nie jest konieczne.
2 zdjecia[ sylwetka i portret] oraz info na swoj temat wysylajcie na
adres
s...@r...pl

1. Data: 2003-01-28 13:25:33

Temat: Re: [fwd] modelki o rozmiarze 40 i w gore ;-)
Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*madzik*" <b...@b...op.pl> napisał w
wiadomości news:b15uhd$lis$1@news.onet.pl...
> [...]
> znalazlam na grupie "pl.praca.oferowana" ponizsze ogloszenie.
> Nie mam z nimi nic wspolnego, ale podoba mi sie, ze szukaja modelek,

To normalne, choć rzadko spotykane. Firmy sprzedające np ubrania dla
puszystych mają dość konkretne potrzeby. Podobnie jak np w reklamie
ubezpieczeń często wykorzystuje się nie przystojnych młodzieńców ale
sympatycznych staruszków itp.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

1. Data: 2003-01-28 14:14:47

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Jan 2003 14:25:33 +0100, Jan Werbiński <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl>
wrote:
[...]
:
:
: To normalne, choć rzadko spotykane. Firmy sprzedające np ubrania dla
: puszystych mają dość konkretne potrzeby.

hihi, rozumiem, ze teraz niektorzy milosnicy szczuplych sylwetek mogliby
mnie uznac nawet za "puszysta", ale kiedy mialam rozmiar 40? podobno
wygladalam jak chudzielec :)

kasica nie chudzielec
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-01-28 21:27:55

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości > :
> [...]
>
> hihi, rozumiem, ze teraz niektorzy milosnicy szczuplych sylwetek mogliby
> mnie uznac nawet za "puszysta", ale kiedy mialam rozmiar 40? podobno

Modelki zazwyczaj na pokazach prezentują rozmiar 36. Pokazy dla "puszystych"
obsługują panie z rozmiarem 40-44... Nieco śmieszne ale prawdziwe
niestety....
DominikaNM

1. Data: 2003-01-28 22:02:45

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Jan 2003, Katarzyna Kulpa wrote:

> hihi, rozumiem, ze teraz niektorzy milosnicy szczuplych sylwetek mogliby
> mnie uznac nawet za "puszysta", ale kiedy mialam rozmiar 40? podobno
> wygladalam jak chudzielec :)

A ile masz wzrostu? Bo to dość kluczowe - modelki noszą 36, ale z
wydłużanymi nogawkami i rękawami...

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-01-28 23:36:34

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 28 Jan 2003 22:27:55 +0100, DominikaNM <d...@a...pl> wrote:
:
: Modelki zazwyczaj na pokazach prezentują rozmiar 36. Pokazy dla "puszystych"
: obsługują panie z rozmiarem 40-44... Nieco śmieszne ale prawdziwe
: niestety....

to kto prezentuje mode dla pan o rozmiarze 50? :)

kasica

1. Data: 2003-01-29 00:08:12

Od: "Margarett :))" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM <d...@a...pl> napisał(a):

> [...]
> niestety....
> DominikaNM
>
> a nie 34?..mnie to raczej przypomina 34.
pzd

1. Data: 2003-01-29 11:55:19

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 29 Jan 2003, Margarett :)) wrote:

> a nie 34?..mnie to raczej przypomina 34.

Nie. "Przedłużane" 36. Modelki są wysokie i być może stąd opinia o ich
szczupłości.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2003-01-29 13:21:47

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> wrote in message
> Nie. "Przedłużane" 36. Modelki są wysokie i być może stąd opinia o ich
> szczupłości.

No mimo wszystko, jesli ktos ma w okolicach 180 cm wzrosu i nosi 36 to jest
osoba _bardzo_ szczupla :)

Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-29 17:08:34

Od: "Margarett :))" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <l...@w...pl> napisał(a):

> No mimo wszystko, jesli ktos ma w okolicach 180 cm wzrosu i nosi 36 to jest
> osoba _bardzo_ szczupla :)
>
> Kruszyna
> --
..no..mozna by sie posunac o krok dalej. Czyli..chudzinki. To jak ktos przy
wzroście 180 -wazy..dajmy na to 50 kg-to jest dla mnie chudy, a nie szczuply.
ale..w naszych czasach..eh ;(

aquaaerobic - Gliwice
kaszaki-problem
rzesy