wyjazd na golonkę i żeberka :))

1. Data: 2002-03-05 08:09:54

Temat: Re: wyjazd na golonkę i żeberka :))
Od: "Waldek Brygier" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ech, coś widzę, że temat wyjazdu umarł śmiercią naturalną - szkoda :(((

Waldek Brygier
http://www.sudety.w.pl - moja strona domowa. Zapraszam!

1. Data: 2002-03-07 12:01:05

Od: "Maciej Lewczuk/CD-Action" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldek Brygier" <a...@b...gnet.pl> wrote in message
> Ech, coś widzę, że temat wyjazdu umarł śmiercią naturalną - szkoda :(((

Nie umarl tylko mi sie komp zmarszczyl i mus8ialem zreanimowac calosc
systemu... Moja bryka niestety nie jest na gaz, bylem nia na Ukrainie, lecz
obecnie mam taka mase pracy w domu i robocie, ze nie wiem w co rece
wlozyc... Sorki, ale nie wygospodaruje czasu... zdjecia ogladnalem, sline
przelknalem i aluje....

Maciek

1. Data: 2002-03-07 12:21:40

Od: "Waldek Brygier" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obecnie mam taka mase pracy w domu i robocie, ze nie wiem w co rece
> wlozyc... Sorki, ale nie wygospodaruje czasu... zdjecia ogladnalem, sline

No szkoda, bo mi też już w brzuchu burczy :)))
Ale jakbyś kiedyś wygospodarował trochę czasu, to daj znać, OK?
No a inni - nie ma we Wrocławiu i okolicach chętnych na pyszne jedzonko?
Naprawdę nie będziecie żałować :)

1. Data: 2002-03-07 12:31:47

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

[...]

Chętni sa :-)
i na jedzonko i na zwiedzanie, ale...
moje klopoty to:
zakonczenie zywota paszportu
klopoty z kompem, co powoduje, ze nie zalatwiam sprawy pierwszej
Barbara

1. Data: 2002-03-07 13:36:30

Od: "Waldek Brygier" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chętni sa :-)
> i na jedzonko i na zwiedzanie, ale...
> moje klopoty to:
> zakonczenie zywota paszportu
> klopoty z kompem, co powoduje, ze nie zalatwiam sprawy pierwszej

Szkoda, ja mógłbym jechać nawet w ten weekend :)
Tylko że nie mam samochodu :(

1. Data: 2002-03-07 15:37:57

Temat: Re: wyjazd na golonk? i ?eberka :))
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>lecz
>
>No szkoda, bo mi te? ju? w brzuchu burczy :)))
>Ale jakby? kiedy? wygospodarowa? troch? czasu, to daj zna?, OK?
>No a inni - nie ma we Wroc?awiu i okolicach ch?tnych na pyszne jedzonko?
>Naprawd? nie b?dziecie ?a?owa? :)

a ja jednak bede we Wrocku raptem tylko 4 dni :(

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-07 16:54:56

Od: "Waldek Brygier" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja jednak bede we Wrocku raptem tylko 4 dni :(

Zdazymy obrócic :))
A przy okazji jakis program krajoznawczy :)

1. Data: 2002-03-07 20:57:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Zdazymy obrócic :))
>A przy okazji jakis program krajoznawczy :)

kiedy ja mam ludzi do nawiedzenia na jakies 10 dni i sie bede
probowala wyrobic...moze nastepna raza?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-08 05:13:17

Od: "Waldek Brygier" <a...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> kiedy ja mam ludzi do nawiedzenia na jakies 10 dni i sie bede
> probowala wyrobic...moze nastepna raza?

Trzymam Cie za slowo :)

1. Data: 2002-03-08 11:17:01

Od: "Evva" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldek Brygier" <a...@b...gnet.pl> :

> Trzymam Cie za slowo :)

To /me chciala powiedziec, ze nastepna raza na spotkanie
wyjazdowo-gastronomiczno-krajoznawcze sie jak najbardziej pisze :)

Pozdrawiam,

Evva z Wroclawia

rurki z kremem orzechowym
Knedliki?
Popelnilam chinskie mielone
kurczak po tajsku - do kamili
linki wegetariankie z roznych stron swiata